Відповідальний бізнес: як Metro Україна підтримує гуманітарні місії та сталий розвиток
Упродовж 2 років від початку повномасштабного вторгнення Metro Україна передала 58 мільйонів гривень благодійної допомоги, відправила на перероблення 355 000 пластикових пляшок та допомогла облаштувати понад 20 шкільних укриттів.
Головні напрямки, на яких зосередилась компанія у 2022-23 роках: гуманітарна місія, підтримка співробітників та їхніх родин і сталий розвиток.
Про гуманітарну місію
Обсяг благодійної допомоги компанії за два попередні роки склав понад 58 мільйонів гривень, 891,3 тонни харчових продуктів, 131,2 тонни засобів індивідуальної гігієни та 81,5 тонни непродовольчих товарів. Більшу частину передали на потреби ЗСУ та підрозділів ТрО.
Компанія продовжує реалізацію великих соціальних програм, націлених на підтримку, зокрема:
- ветеранів та ветеранок: Metro Україна започаткувала багатоетапну програму реінтеграції ветеранів/-ок. Її розпочали із запуску платформи “Неупереджені” на основі великого циклу інтерв’ю з колегами на різні теми щодо упереджень, зокрема гендерних, вікових, військових тощо. Крім того, ми підготували програму підтримки, яка передбачає ментальний, фізичний і фінансовий добробут, а також юридичну підтримку з різних питань для ветеранів/-ок;
- медичних закладів: компанія облаштувала 22 укриття у протитуберкульозних регіональних лікарнях;
- людей з синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями: підтримали запуск соціального кафе Sunshine Café;
- школярів: Metro Україна забезпечила оснащення понад 20 шкільних укриттів у 6 регіонах України у межах проєкту “Безпечна школа”;
- дітей та громад, постраждалих від війни: наприклад, до Дня захисту дітей компанія передала солодощі для понад 7 тисяч дітей у партнерстві з КМБФ “ФУДБЕНК”. До дня Святого Миколая провели благодійну акцію “Metro Миколай” та здійснили мрії дітей українських героїв і передали їм понад 10 тонн солодощів, фруктів та іграшок.
Про підтримку співробітників та їх родини
З перших днів повномасштабного вторгнення Metro Україна убезпечила персонал: продовжила виплати усім співробітникам, допомагала з евакуацією з гарячих точок України та фінансувала оренду житла. Завдяки підтримці компанії, понад 600 співробітників змогли перевезти свої сім’ї до безпечних місць.
Компанія допомагала співробітникам не лише фінансово, а й підтримувала морально. Для колег створили програму підтримки “Пліч-о-пліч”, у межах якої співробітники та їхні близькі могли отримати психологічну допомогу. Пізніше заснували простір “Metroдумці”, покликаний об’єднати колег за спільними інтересами та турбуватись про їхній добробут. До напрямів роботи проєкту належать: фізичне та ментальне здоров’я, соціальний та фінансовий добробут. До проєкту вже доєднались понад 490 учасників та учасниць.
Про сталий розвиток
Metro Україна активно працює над зменшенням негативного екологічного сліду. Компанія розширює асортимент екологічно чистих товарів. Наприклад, 70% асортименту одноразових товарів – це біорозкладні вироби.
Компанія впроваджує програми з енергоефективності, сортування та переробки відходів у власних торгових центрах. Пункти сортування Waste Collection Point у ТЦ дозволяють скоротити утворення майже 2 тонн твердих побутових відходів. А за допомогою автомату “Япомогабокс” на переробку зібрали понад 355 тис. пластикових пляшок.
«Як один із лідерів ринку, Metro Україна відчуває відповідальність перед українським суспільством. Ми прагнемо бути не просто постачальником товарів, а й рушійною силою позитивних змін. Наші благодійні ініціативи – зобов’язання перед суспільством, яке дає нам можливість розвиватися і турбуватись про українців», – зазначає Олена Вдовиченко, генеральна директорка Metro Україна.
Більше деталей про соціальні ініціативи Metro Україна у новому звіті компанії з гуманітарної місії та сталого розвитку.