Ролики тижня: Maudau, Сільпо, Епіцентр, ОККО та Міністерство десертів
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Maudau
Маркетплейс MauDau запустив нову рекламну кампанію “Купуй Maudau, роби Maudau”. Ролик до цієї кампанії створено разом з рекламною агенцією Superfuture та агенцією відеоконтенту And action.
У відео демонструється “ефект Maudau” – це коли покупки можна робити зручно, вигідно, швидко та в одному місці. Економія часу та мінус одне рутинне завдання. А що ж натомість? Натомість можна зайнятись чимось приємним: покиськиськати кота, послухати, як ростуть дерева чи просто позалипати в акваріум — коротше робити те, що у кайф та приносить задоволення. Це і називається “робити Maudau”.
“Maudau – це маркет повсякденних речей, де можна замовити усе що треба і нарешті викреслити хоча б одну рутинну справу зі свого життя. Тож для нас – це більше, ніж просто маркет. Це окрема філософія: «Замов Maudau — Роби Maudau”, — розповідає бренд-стратег Maudau Юрій Шмиг.
У рекламній кампанії наголошують: жити в стилі Maudau — це робити те, що дійсно приносить задоволення. Замовляючи повсякденні товари на Maudau, можна вивільнити час для релаксу та приділити увагу дійсно важливим речам, які приносять задоволення.
Сільпо
Мережа Сільпо разом з учасником гурту Курган & Agregat Амілем зняли пародію на роботу швидких кас у супермаркеті. У ролику Аміль власною персоною обслуговує покупців Сільпо, але робить це нікуди не поспішаючи, жартуючи, і ще й по телефону розмовляє. Але, здається, жоден клієнт не залишився незадоволеним від такого неквапливого обслуговування. Здається, гумор зараз цінується більше, ніж швидке обслуговування.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Епіцентр
Епіцентр створив ролик з використанням 3D-анімації, щоб привернути увагу покупців на акцію, що діє на лаки та фарби для оселі в усіх ТЦ мережі та інтернет-магазині. У короткому відео величезний пензлик розфарбовує тротуар перед ТЦ Епіцентр, запрошуючи таким чином покупців розфарбувати вдома те, що давно хотілось.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
OKKO
Мережа АЗК ОККО показала у відео, як офісні працівники перетворились на помічників клієнтів на заправках. Така подія відбувається щороку в межах Разом DAY – це день, коли працівники компанії обмінюються досвідом та спілкуються з водіями та водійками. А ще це дозволяє краще зрозуміти своїх клієнтів і збільшити продажі пального. Цього року в Разом DAY взяло участь 125 офісних працівників компанії. Як це було – дивіться на відео.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Міністерство десертів
Заклад Міністерство десертів продовжує радувати свою аудиторію кумедними мінісеріалами, в яких з гумором показує різні ситуації з життя українців. Так, у новому відео «Передбачення» заклад показав, як дівчина змовилась з подружкою-офіціанткою, щоб за допомогою назви десертів натякнути своєму хлопцеві, що вона чекає від нього освідчення.
“Випадковості не випадкові. В цьому точно впевнена головна героїня міністерського серіалу Лаура. Цікаво чи клюне її рибка на вудку?” – інтригує Міністерство десертів своїх підписників в Instagram.
Посмотреть эту публикацию в Instagram