Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів М’ясомаркет

Чотири роки роботи для українців: як розвивається мережа магазинів М’ясомаркет

18.07.2024 03:30
  1161
Дарія Осіїк

Присутність у 22 областях України, мʼясні сомельє, акцент на готову їжу – як нині працює мережа, заснована у 2020 році.

Магазини М’ясомаркет зʼявилися на ринку України у 2020 році. Їх спільно з партнерами-франчайзі запустила МХП, міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій. На липень 2024 року мережа М’ясомаркет розширилася до понад 280 магазинів, які працюють у 22 областях України й не лише у великих містах, а й у містечках та селах.

За чотири роки роботи мережа змінила акценти в асортименті, впровадила унікальну для України професію та цьогоріч оновила дизайн. Більше цікавих фактів про М’ясомаркети – у матеріалі.

Все більше готових рішень для споживачів

Перший М’ясомаркет відкрився 17 липня 2020 року у Ковелі. Вже тоді це був формат зручного магазину біля дому, де для покупця є все: різні види м’яса, бакалія, молочні продукти, хлібні вироби, овочі тощо. Є на полицях магазинів і смачна та якісна продукція брендів МХП. 

Як кулінарна компанія МХП все більше робить акцент на готових стравах, які дозволяють споживачам інвестувати час не у приготування їжі, а в найважливіше для себе – родину, хобі, навчання, відпочинок. Це впливає і на асортимент М’ясомаркетів. На полицях магазинів покупцям доступні все більше готових страв – від свіжих салатів до піци і котлет. До речі, цікавий факт: за весь період роботи в магазинах мережі гості купили понад 1 млн готових курячих котлет.

Також у 2023 році у М’ясомаркетах зʼявилася власна торгова марка Секрети шефа, яка представлена виключно на полицях магазинів торгових мереж компанії (М’ясомаркет, Їжа Свіжа та Наша Ряба). Бренд активно розвивається і вже налічує понад 40 найменувань продукції в кількох категоріях: маринади, соуси, кетчупи та майонези, консервація, соняшникова олія, приправи, заморожена готова їжа, готові страви та товари для приготування та зберігання продуктів, зокрема для сезону барбекю.

М’ясні сомельє – нове слово в клієнтському досвіді українців

Для мережі М’ясомаркет МХП впроваджує професію м’ясних сомельє, які, за твердженням МХП, є не просто продавцями, а консультантами з приготування їжі.

М’ясні сомельє – неофіційні шеф-кухарі українських родин. Вони рекомендують покупцеві не просто продукт з полиці, а страву, яку можна приготувати з продуктів, наявних у магазині. М’ясний сомельє – це хороший знайомий гостя, який знає його смаки, смаки його родини, сімейні кулінарні традиції, й може запропонувати саме те, що потрібно конкретно цій людині. В компанії планують, що покупці ходитимуть до м’ясного сомельє у різні М’ясомаркети так, як вони ходять до свого бʼюті-майстра чи лікаря.

Оновлений дизайн і кампанія “Тобі як завжди?”

У 2024 році мережа М’ясомаркет оновила дизайн, який став символом зростання та трансформації бренду. Він візуально передає перехід від вузької м’ясної спеціалізації до мультикатегорійного формату, який охоплює всі аспекти щоденних покупок. Оновлення айдентики дозволило зберегти попередні напрацювання бренду. Й одночасно розпочати розширення його сприйняття до мультикатегорійного магазину, де можна знайти різні категорії товарів.  

Також мережа запустила масштабну рекламну кампанію «Тобі як завжди?» Таким чином бренд встановлює емоційний зв’язок з покупцем, підкреслюючи, що у М’ясомаркеті його знають і люблять, пам’ятають його смаки та уподобання. І похід у магазин – це не докучливий обов’язок, а візит туди, де тобі завжди раді й готові допомогти. 

МХП відкриває М’ясомаркети паралельно у двох форматах – франчайзі та власний ритейл. Завдяки роботі партнерів магазини працюють у майже всіх областях країни. Як кулінарна компанія МХП нині забезпечує для своїх франчайзі 70% асортименту: сировина; допрацьований продукт; продукт, готовий до приготування; готова їжа, зокрема кулінарія. 

Протягом чотирьох років від дня заснування мережа динамічно розвивається –  М’ясомаркети стабільно серед мереж-лідерів за відкриттями магазинів. Видання Forbes Україна внесло франшизу М’ясомаркет до переліку форматів, які рятують бізнес під час війни, адже вони лишилися стійкими до змін, утримались на ринку й навіть суттєво збільшили кількість магазинів і закладів. У 2023 році мережа здобула срібло у номінації «Магазин біля дому/міні-маркет року в FMCG» на RAU Awards 2023, де нагороджували найкращі компанії в галузі роздрібної торгівлі. А цьогоріч Мʼясомаркет вийшов на перше місце за кількістю франчайзингових обʼєктів серед усіх франчайзингових продовольчих операторів з універсальним асортиментом товарів (дані GT Partners/All Retail). 

Для покупців по всій Україні М’ясомаркети – це місце смачної їжі, якісного обслуговування та затишку.  

Довідка. МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема Наша Ряба, Апетитна, Легко!, Бащинський, Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів Мʼясомаркет, заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини Їжа Свіжа, Наша Ряба.   


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку