Квіти перемоги: військово-екологічна благодійна ініціатива від Територія мінімальних цін та військової школи Боривітер

Квіти перемоги: військово-екологічна благодійна ініціатива від Територія мінімальних цін та військової школи Боривітер

10.07.2024 04:20
  627
rau

У квітні 2024 року мережа магазинів Територія мінімальних цін запустила особливий благодійний проєкт під назвою «Квіти перемоги». Ця ініціатива, що тривала два місяці, допомогла зібрати понад 262 500 грн для підтримки навчання військових.

«До нас звернулась ГО «Військова школа «Боривітер» з проханням допомогти їм у фінансуванні навчання для військових. Не вагаючись, ми відразу почали думати що стане цікавим нашим покупцям, аби донатячи на військову освіту, людина могла отримати щось, що нагадуватиме їй про цей проєкт, про те, що вона стала дотичною до нашого збору. Але хотілося зробити щось не зовсім про війну, а радше про надію», — зазначили представники мережі магазинів.

Старт проєкту припадав на квітень, а квітень – це місяць надії на краще, коли відроджується природа, а українці саджають городину і квіти. Тож в мережі шукали для проекту щось пов’язане з відродженням – насіння квітів, наприклад. Але просто насіння квітів – це не дуже цікаво, а от листівки,  папір яких містить насіння українських квітів – інша справа. Такі листівки можна посадити в землю і насіння проросте – зійдуть квіти перемоги. Так народився проєкт листівок з насінням квітів «Квіти перемоги», який об’єднав дві потрібні Україні ініціативи – екологію та благодійність.

«Такі проєкти мають бути продуманими, оскільки купуючи благодійний товар, людина купує не лише саму річ, а й емоції, що обов’язково мають бути у комплекті з нею. Ні для кого не секрет, що емоційні фактори дуже ефективні у маркетингу і продажах. Тому ми продавали не лише листівки з квітковим насінням, але й історію: спочатку квіти проростають, потім набираються сил та вкінці розквітають, нагадуючи, що так само і невеликі донати згодом переростають у щось більше і глобальніше. До того ж, у людей є вибір: залишити листівку у вигляді маленької картинки або полити її водою та почати шлях вирощування квітів. Чим більше емоційних факторів впливатимуть на людину у момент знайомства з товаром, тим лояльніше вона відноситиметься до цієї ініціативи в цілому», – кажуть у мережі

А партнером ініціативи став виробник квіткових листівок Паперія. Ця компанія займається виготовленням паперових листівок з переробленого паперу, у складі яких знаходиться насіння. Виробник підтримав проєкт, допомагаючи створити благодійні листівки для продажу.

Благодійні листівки продавалися на касах усіх 18-ти магазинів мережі Територія мінімальних цін у чотирьох містах України: Києві, Чернігові, Львові та Івано-Франківську. Касири магазинів відіграли ключову роль у проведенні цього збору, доносячи важливість ініціативи до покупців, навіть змагання було, хто більше продасть. У деяких магазинах кожен другий покупець купував благодійну листівку, а дехто навіть брав по 3-5 штук. Тому компанія вирішила нагородити працівників, що продали найбільшу кількість листівок, за їхню віру та допомогу у такій важливій ініціативі.

Листівки коштували лише 10 грн, тому покупці з радістю брали їх як на згадку, так і на подарунок, головне — аби виростити вдома квіти перемоги. Навіть згадували на своїх сторінках у соцмережах.

За два місяці вдалося продати майже 38 000 листівок та зібрати понад 262 000 гривень для навчання військових у військовій школі Боривітер.

Цього квітня військова школа Боривітер також святкувала свій другий день народження. Це особливе свято стало ще однією нагодою для підтримки і розвитку проєкту «Квіти перемоги». Учасники ініціативи об’єднали свої зусилля, щоб зробити подарунок школі та забезпечити якісне навчання для нових поколінь військових.

Це лише перші кроки у співпраці – мережа шопінг-центрів Територія мінімальних цін і школа Боривітер планують запускати подібні проєкти і надалі, адже, поки триває війна в Україні, кожен маленький внесок важливий, маленькі донати складаються у великі та наближають мирний час.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку