Як ТРЦ Respublika Park створює екологічний та безбар’єрний простір

Як ТРЦ Respublika Park створює екологічний та безбар’єрний простір

04.07.2024 08:45
  766
Валерія Байда

Як ТРЦ Respublika Park встановлює зарядні станції для електромобілів та впроваджує програми безбар’єрності, створюючи безпечний та зручний сервіс для всіх відвідувачів.

Попри проблеми з електропостачанням в країні, кількість людей, які користуються електромобілями, постійно зростає. Тож ТРЦ Respublika Park вже встановлено 29 зарядних станцій для електромобілів, які реалізовано у співпраці зі світовим брендом зарядних станцій Wallbox, в партнерстві з компанією 1UP. Наразі компанія 1UP надає послуги за вигідними тарифами: на станціях потужністю 22 кВт/год вартість 1 кВт складає 12,48 грн/кВт, а на станціях потужністю 60 кВт/год – 14,98 грн/кВт. Під час відключень від централізованого електропостачання, ТРЦ працює від генераторів і зарядні станції на помаранчевому паркінгу поряд з Сільпо теж працюють від генераторів.

«Ми розглядаємо зарядні станції як частину нашої стратегії зі створення максимально комфортних умов для гостей та нашого внеску в розвиток екологічно чистого транспорту. А позитивні відгуки від власників електромобілів та зростання їхньої кількості серед наших відвідувачів підтверджують, що це правильне рішення», – коментує генеральна директорка ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.

Також ТРЦ Respublika Park повністю адаптований для гостей всіх категорій відвідувачів, облаштований всіма спеціальними рішеннями: ліфти, пандуси, окремі санітарні зони для комфортного перебування відвідувачів. І нещодавно в парку розваг Neopolis продовжили реалізацію програми безбар’єрності. Перша технічна частина програми була імплементована ще на етапі будівництва та запуску парку. Та й принцип безбар’єрності враховували під час вибору атракціонів, що дозволяє відвідувати їх більшій кількості людей.

«Тепер ми рухаємося далі: продовжуємо адаптувати простір Neopolis та надавати рекомендації щодо користування атракціонами для дітей з інвалідністю та їх батьків, а також навчаємо відповідних компетенцій персонал парку. Команда парку розваг пройшла тренінг з безбар’єрності. Під час навчання співробітники отримали знання та навички ефективної взаємодії з відвідувачами, які мають різні функціональні можливості та обмеження», – доповнює Юлія Щаслива.

Основне завдання програми безбар’єрності – запропонувати безпечне дозвілля та адаптувати місце, де сім’ї можуть проводити час разом, отримуючи позитивні емоції та враження.

Повне інтерв’ю з генеральною директоркою Юлією Щасливою читайте за посиланням https://rau.ua/personalii/julija-shhasliva-respublika-park-3/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку