Як змінився tenant-mix в ТРЦ Respublika Park у повномасштабну війну

Як змінився tenant-mix в ТРЦ Respublika Park у повномасштабну війну

02.07.2024 08:15
  1166
Валерія Байда

У повномасштабну війну в ТРЦ Respublika Park відбулися зміни в tenant-mix. За яким принципом в торговельному центрі обирають партнерів та яка наразі вакантність.

На початку великої війни всі торговельні центри країни зіштовхнулися з викликом щодо збереження tenant-mix. Адже деякі орендарі вимушено призупини свою діяльність через безпекові ризики та логістичні складнощі, зокрема, і міжнародні мережі. Також декілька брендів залишили Україну назавжди, тому що були пов’язані з країною-агресором. 

В ТРЦ Respublika Park активно працювали над залученням нових українських операторів, які б змогли частково компенсувати відсутність іноземних брендів. А на сьогодні всі міжнародні бренди, які були відкриті станом на 23 лютого 2022 року, вже знову працюють.

Після поновлення роботи магазину H&M у листопаді 2023 року, зафіксували зростання трафіку в ТРЦ на 10% у порівнянні з попередніми місяцями. Відновлення роботи магазинів іспанського ритейлера Inditex у квітні 2024 року також призвело до збільшення відвідуваності на 15%. Ці цифри свідчать про відкладений високий попит та лояльність гостей до світових брендів, представлених у ТРЦ Respublika Park.

І за час відсутності міжнародних операторів, багато українських виробників дуже зміцнили свої позиції і здобули популярність та впізнаваність серед відвідувачів. Тож в ТРЦ не спостерігають відтік клієнтів від українських брендів з поверненням міжнародних.

До того ж у травні 2024 року відбулося урочисте відкриття простору українських брендів Всі. Свої. – нової перлини в tenant-mix ТРЦ. На площі 1000 кв. м розмістилися понад 50 ретельно підібраних локальних виробників одягу, взуття та аксесуарів, більшість з яких представлена ексклюзивно лише у ТРЦ Respublika Park. 

Зазначимо, що не всі охочі можуть потрапити в ТРЦ Respublika Park. «При виборі нових орендарів ми керуємося кількома ключовими принципами. По-перше, ми прагнемо забезпечити різноманітність та унікальність представлених брендів, щоб задовольнити потреби та інтереси всіх наших відвідувачів. По-друге, ми звертаємо увагу на якість продукції та послуг, які пропонують потенційні орендарі. Крім того, регулярно проводимо опитування серед наших відвідувачів, щоб дізнатися побажання наших гостей та враховувати їх при формуванні пулу орендарів. Це допомагає нам створювати оптимальний tenant-mix та підвищувати рівень задоволеності гостей ТРЦ», – коментує генеральна директорка Юлія Щаслива.

Станом на травень 2024 року вакантність в ТРЦ Respublika Park складає 15%. Також у торговельному центрі кажуть, що шведський бренд IKEA, безперечно, є одним з найбільш очікуваних ритейлерів, якого будуть раді бачити.

Велике ексклюзивне інтерв’ю з Юлією Щасливою про сьогодення і майбутнє ТРЦ Respublika Park буде опубліковано на rau.ua у середу, 3 липня.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку