
Ролики тижня: Lamel, Київхліб, SOVA, Monatik & KFC та бренд Yes


Проєкт «Ліки утилізуй – планету рятуй» мережі Аптека Доброго Дня та виробника ліків Farmak став кращою соціальною ініціативою на маркетинг-конкурсі X-Ray.
Конкурс провело видання MMR. Переможців визначали читачі шляхом голосування та експертне журі. Серед номінантів були проєкти «Гай дитячих снів» (1+1 media), «Нам тут жити» (Київстар), «Україна. Разом» (SOCAR) та ін.
Нагородження пройшло у межах маркетинг-марафону «Брендинг надможливостей» в Unit City. У заході взяв участь СМО мережі Аптека Доброго Дня Ігор Алгінін.
«Ініціатива «Ліки утилізуй – планету рятуй» відповідає глобальним цілям ООН зі сталого розвитку. Завдяки її реалізації ми впроваджуємо культуру поводження з протермінованими медикаментами, закликаємо дбати про своє здоров’я та не шкодити довкіллю. Працюємо далі з любов’ю до своєї справи та турботою про клієнта», – зазначив маркетинг-директор.
Нагадаємо, що проєкт з утилізації протермінованих та непотрібних лікарських засобів стартував у листопаді 2023 року. Урни для збору медикаментів від населення встановили у 30 аптеках мережі Києва, і вже за перші три місяці вдалося зібрати понад 10 000 літрів ліків.
У майбутньому компанії планують масштабувати ініціативу та залучати до неї партнерів в інших регіонах України.