Comfy тріумфував на першій всеукраїнській премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2024

Comfy тріумфував на першій всеукраїнській премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2024

20.06.2024 02:59
  944
rau

Одразу шість нагород всеукраїнської премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2024 отримала команда ритейлера побутової техніки та електроніки Comfy.

Кращими стали кейси та практики компанії в номінаціях: «Найкраща практика антикризових рішень», «Найкращий омніканальний досвід», «Кращий клієнтський досвід у контакт-центрі», «Кращий онлайн клієнтський досвід», «Краща практика використання зворотного зв’язку». 

За результатами незалежного клієнтського голосування Comfy обрано lovemark-компанією українців 2024 року в галузі «Техніка та електроніка».

Організатори відзначили також  проєкти в номінаціях “Кращий офлайн клієнтський досвід” – 1 місце Eva, відкриття нового елітного формату магазину Eva, “Краща практика зворотного зв’язку”  –  переможець Нова пошта з сервісом «Інший отримувач», “Краще трансформаційне рішення” – кейс «Квітка АРР» Сервісного центру «Квітка», “Краща практика залучення та мотивації” – кейс Ukrsibbank «Premium bankers club – спільнота преміум-менеджерів Ukrsibbank» та ін.

На Премію команда Comfy подала кращі СХ-практики та клієнтоцентричні кейси, які вже сьогодні успішно впроваджуються в комунікаціях з покупцями. Окремо презентували роботу контакт-центру та розповіли про інноваційні рішення, завдяки яким компанія з року в рік покращує показники лояльності до бренду та зберігає статус лідера ринку. А також кейс про оновлену програму лояльності, що не просто вирішує проблемні питання покупців, а й перетворює клієнтський біль на щастя. В тому числі завдяки роботі з коментарями і відгуками, додатковим інструментам та персональним пропозиціям для клієнтів.

«Comfy компанія ентузіастів сервісу, де обговорення результатів NPS і SCI та майданчик контакт-центру «Голос клієнта» важливі події для CEO і топ-менеджерів. Де сервіс-дизайн-проєкт в складний період це не зайві витрати, а необхідність, щоб відчувати поточний контекст, в якому живуть клієнти. Пишаємось нашими успіхами, дякуємо за визнання і продовжуємо працювати», прокоментувала  перемогу в премії СМО компанії Марія Назаренко.  

Організатором першої Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence’2024 виступила компанія KA Group. Цьогоріч переможців обирали у 16 номінаціях.  


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

У рамках ключової галузевої події — RAU Expo 2025, компанія Afina Group представила учасникам ринку новий власний бренд побутової...
time icon  
  181
Усі новини ринку