Просування через Telegram Ads: успішні кейси Moyo та OLХ
Head of Telegram Department агентства Netpeak Ukraine розповів про новий формат просування через платформу Telegram Ads на прикладі кейсів мережі Moyo та OLХ.
Новинні й тематичні канали в Telegram щодня зростають та проявляють дедалі більшу активність. За різними дослідженнями, телеграм-канали читають навіть більше, ніж дивляться телевізор. Водночас месенджер відкриває можливості для зручного та оперативного спілкування між продавцями та покупцями й дозволяє впроваджувати різноманітні сервіси, такі як онлайн-оплата, що полегшує процес здійснення покупок для користувачів. Тож, кожного дня, все більше e-commerce компаній розпочинають вести власні телеграм-канали, або розробляти Telegram-боти, приваблюючи нових клієнтів, а новий формат просування через платформу Telegram Ads набирає неабияких обертів. Head of Telegram Department в агентстві Netpeak Ukraine Максим Цап розповів, що за 5 місяців зібрали багато відгуків від лідерів ринку в різних нішах, які вже встигли протестувати Telegram Ads та поділився очікуваннями і враженнями після запуску перших рекламних кампаній у одних з найбільших гравців українського e-commerce – Moyo та OLХ.
Кейс Moyo – тестування Telegram Ads
Компанія Moyo першими з e-commerce сегменту запустили рекламу в Telegram Ads в Україні, з основною метою — протестувати новий інструмент та перевірити, наскільки ефективним буде залучення підписників через Telegram Ads. Як зазначає Максим Левченко, директор з маркетингу в Moyo, найбільшим відкриттям після першого місяця просування через Telegram Ads для команди стало те, що ця платформа дійсно має великий потенціал для досягнення цілей компанії, особливо щодо залучення нової аудиторії.
“Після запуску рекламних кампаній ми спостерігали збільшення охоплення рекламних акцій та залученості на пости нашого Telegram-каналу, а також активну реакцію аудиторії на оголошення й розіграші, які ми пропонували. Цікавим у роботі було розуміння та адаптація до особливостей платформи. Наша команда в партнерстві з Netpeak добре впоралися з цим завданням, активно вивчаючи нові можливості для цього каналу та знаходячи оптимальні рішення”, — ділиться Максим Левченко.
Звісно, ми продовжуємо активно слідкувати за оновленнями платформи, зокрема новими форматами взаємодії, щоб вчасно реагувати й модерувати інформаційний простір. Наприклад, зараз ефективним є використання преміальних емодзі, додавання аватару каналу чи зображення у рекламні оголошення. Усі ці візуальні додатки сприяють підвищенню CTR — конверсії в кліки з показів, що означає, що підписники помічають рекламу та переходять за посиланням.
Кейс OLX
Експериментальною платформа стала і для OLX, як з погляду розміщення, так і формату самої реклами, розповідає Альона Горковенко — Marketing Team Manager OLX в Україні та Центральній Азії. Додає, що минулого року вже тестували рекламу в Telegram, але закуповували розміщення напряму у каналів. Відкриттям стало те, що формат Telegram Ads спрацював відчутно краще, попри обмеження за довжиною повідомлення та відсутності медіафайлів. Також розповідає, що команда помітила вищу ефективність окремих рекламних повідомлень в категорії: “робота та нерухомість”, й “promo offers“, хоча очікували, що отримати успішні результати вдасться тільки за другим напрямком.
“Попри не дуже тривалий період використання Telegram Ads, рекламне розміщення показало досить високі CTR, порівняно з “класичними” інструментами медійної реклами по всім категоріям та ми бачимо великий потенціал для покращення показників, а отже, є можливість оптимізувати і наші бюджети, — ділиться Альона Горковенко. – Якщо казати про результати за одну рекламну кампанію, які ми отримали в ніші e-commerce, можу відзначити, що нам вдалося досягти понад 15 мільйонів переглядів, отримати 275 тисяч кліків на оголошення, збільшити аудиторію каналу на понад 97 тисяч нових підписників, при вартості 0,29 євро за 1 підписника з конверсією переходів в підписку 35,39%”.
Про просування через Telegram Ads
Ніша e-commerce має великий потенціал у розрізі спостережень на найбільшу активність й високий рівень зацікавленості серед партнерів. Крім цього, у цих нішах вже працюють, так би мовити, «акули ринку», які демонструють успішні результати в залученні аудиторії та конверсіях. Тож, впевнено можна казати, що e-commerce сьогодні є однією з тих ніш, де варто фокусуватися на імплементації інструменту у стратегію бізнесу.
Стати реселером Telegram Ads для нас, як агентства, було складним рішенням, але ми раді, що сьогодні бізнес бажає розвиватися, тестувати нові формати й виділяти на це бюджет. За 5 місяців ми вчились на власному досвіді та запустили просування у понад 10 різних нішах, водночас наша команда завжди говорить прямо, де просування через Telegram Ads можливе, а де не вартує зусиль та бюджету. Усіма цифрами ми прозоро ділимось із нашими партнерами ще на початку співпраці, будуючи довіру до нас, як реселера.
Нагадаємо, СЕО та партнер групи диджитал агентств Netpeak Дмитро Скляр повідомив, що із січня компанія стала офіційним реселером Telegram Ads — платформи для розміщення платної реклами у Telegram каналах з головною метою — модерувати рекламний простір українського споживача в Telegram й викорінювати просочення проросійських наративів.