![Полтавський експеримент: як виглядає нова торгова точка мережі Посад у форматі повноцінного супермаркету (+фото)](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/06/posad-golovna.jpeg?resize=400%2C210&ssl=1)
Полтавський експеримент: як виглядає нова торгова точка мережі Посад у форматі повноцінного супермаркету (+фото)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Офіційно на нову посаду Михайло Іванцов був призначений 3 червня 2024 року. До цього він рік працював у мережі Люксоптика, де обіймав аналогічну посаду.
Пан Михайло також працював у медичній лабораторії Діла на посаді Chief Product Officer. Загалом його професійний досвід роботи в ритейл-маркетингу складає понад 15 років. Раніше він обіймав керівні посади у компаніях Comfy, Алло та Vodafone Retail.
“Будинок Іграшок має амбітні цілі та виклики, у першу чергу, це підвищення операційної ефективності бізнесу, стале зростання, розширення та оновлення мережі, збільшення нашої частки ринку. Впевнений, що досвід та експертиза Михайла допоможуть нам у реалізації наших планів”, — зауважив директор мережі Будинок Іграшок Роман Горошко.
Новий керівник департаменту з маркетингу повідомив, що основним завданнями для нього є впровадження ефективного управління маркетингом, побудова теплих та довготривалих відносин клієнтів з брендом та розвиток омніканальної моделі продажів.