Мережа Varus запустила інтерактивну газету з акційними пропозиціями
Мережа Varus активно впроваджує нові технологічні інструменти, щоб покращувати клієнтський досвід. Традиційна газета з акційними пропозиціями на varus.ua стала інтерактивною та ще зручнішою для користування.
Тепер не потрібно гортати всі сторінки, бо у змісті можна відразу перейти на потрібний розділ. Усе бажане легко додати одним кліком у кошик — і ось замовлення вже готове і чекає.
Що змінилося
Зміст газети тепер клікабельний. Можна одразу перейти на потрібну сторінку, не гортаючи всю газету. Повернутись до змісту так само легко, завдяки меню, яке розташоване зверху.
Замовляти товари стало ще швидше. Біля кожного товару з’явилась іконка “Додати до кошика”. Один клік — і товар зі знижкою вже у кошику клієнта. Залишається тільки оформити замовлення.
Цифрові інструменти застосовують майже в усіх галузях — державному управлінні, освіті, бізнесі, банківській справі та багатьох інших напрямках. Це дозволяє суттєво спрощувати повсякденні процеси, заощаджувати час та більш ефективно взаємодіяти з аудиторією.
“Ми у Varus постійно вдосконалюємо наші сервіси, щоб запити кожного клієнта були реалізовані. Інтерактивний каталог з акційними пропозиціями — ще один крок до комфортного шопінгу, який дозволяє заощаджувати час на пошуки потрібного товару, швидко обрати все потрібне і вже чекати на кур’єра із замовленням”, — розповідає директорка з маркетингу мережі Varus Анна Луганська.
В інтерактивних газетах на сайті varus.ua є акційні пропозиції на десятки продуктів українських та закордонних виробників, дитячі товари, засоби побутової хімії, товари для тварин та багато іншого.