Цитрус продовжує розширення та реформат торговельної мережі: плюс 25 оновлених магазинів до кінця року
З початку року Цитрус переформатував вже шість магазинів у Києві, Дніпрі та Одесі. Реформат магазинів мережі являє собою розширення асортименту торговельних точок великою та дрібною побутовою технікою. У планах ритейлера до кінця року здійснити ще 14 переформатів та відкрити 5 нових магазинів.
Нагадаємо, що за період 2023 року Цитрус переформатував 17 своїх магазинів та відкрив чотири нових. Зараз мережа налічує 68 торговельних точок.
Наразі у Цитрус, крім традиційних для ритейлера категорій смартфонів, електроніки, гаджетів та електротранспорту, представлений широкий асортимент великої та дрібної побутової техніки, техніки для персонального догляду, а також для розумного дому, гаджети для тварин, техніка для саду та авто.
Цитрус, як один з найбільших омніканальних ритейлерів України, не припиняє масштабуватися та запроваджувати нові сервіси для клієнтів.
“Наразі ми активно розвиваємо програму “Цитрус Обмін” з обміну старої техніки на нову. Цей сервіс користується великим попитом у наших клієнтів, бо Цитрус надає прозору оцінку старої техніки та вигідні умови обміну. У травні цього року ми перші на ринку запустили в Одесі розширений формат “Цитрус Обмін” та додали до програми дрібну та велику побутову техніку. І з першого дня ця програма показала велику зацікавленість клієнтів в обміні саме великої побутової техніки. У наших планах на 2024 рік – масштабувати програму з обміну побутової техніки також на інші великі міста України” – ділиться CEO компанії Цитрус Сергій Бондаренко.
Довідка. Цитрус – національний омніканальний ритейлер електроніки та побутової техніки. Працює з 2000 року. Офіційний партнер таких гігантів як Apple та Samsung в Україні. Єдиний офіційний дистриб’ютор брендів realme, Like.Bike, Ecovacs, Gazer, PetKit та інших брендів техніки та гаджетів. Сучасний формат магазинів з відкритим доступом до товарів та інтерактивними зонами віртуальної реальності, тільки офіційна продукція з гарантією, сервісні центри, високий рівень обслуговування – все це дозволило компанії завоювати довіру покупців в Україні.