Фокстрот запустив програму реінтеграції ветеранів
Компанія продовжує підтримувати працівників, які захищають країну в лавах Сил оборони України, і активно напрацьовує досвід з адаптації ветеранів до цивільного життя.
У травні у Фокстрот підбили проміжні підсумки роботи у напрямку реінтеграції колег-захисників та учасників війни при поверненні в компанію і взаємодії з брендом. Робота над комплексною програмою адаптації ветеранів стартувала в 2023 році.
«7% наших працівників є військовослужбовцями ЗСУ, які працювали до повномасштабної війни на різних посадах. Це співробітники роздробу – від керівника магазину до комірника – та колеги з фронт-офісу, сервісного центру і контакт-центру, – зазначила HR-директорка Фокстрот Тетяна Брюханова. – Для нас пріоритетним є підтримка таких працівників не тільки протягом усієї їхньої служби, а й після повернення».
Підготовка до реінтеграції ветеранів проводиться в компанії з урахуванням двох принципів:
- безбарʼєрність і відсутність дискримінації при працевлаштуванні чи поверненні захисника на роботу;
- безбарʼєрність в наданні послуг для клієнтів.
«З кожним із наших мобілізованих колег постійно підтримують комунікацію його безпосередній керівник та HR-менеджер. Тому про демобілізацію ми знаємо заздалегідь. Це дає час на підготовку та організацію робочого місця. Для того, щоб визначити, чи потрібна ветерану додаткова допомога, обов’язково проводимо зустріч, щоб виявити його очікування. Наразі кількість колег, що повернулися з війни, невелика, тому ми напрацьовуємо власний досвід. Та вже зараз можемо сказати, що наші ветерани швидко адаптуються та показують гарні результати завдяки підтримці колег та компанії», – додає Тетяна.
Станом на травень у Фокстрот працює десять ветеранів, які вступили в лави ЗСУ з початком повномасштабного вторгнення та повернулися в компанію після демобілізації протягом 2023-24 років. За цей час 17 захисників було поранено на фронті. Вони отримали фінансову підтримку від компанії та успішно пройшли реабілітацію. 7 працівників і захисників із #ротиФокстрот – навіки у строю захисників України.
Що вже зроблено у напрямку реінтеграції:
- Заручилися підтримкою авторитетних партнерів. Зокрема, розпочали співпрацю з Veteran Hub, провели вебінари від Антона Семенова (засновника волонтерського проєкту «Як ти, брате?», що навчає надавати психологічну допомогу під час війни).
- Підсилили команду, до якої приєдналася провідна фахівчиня з вендорного навчання та психотерапевтка Анна Щетініна.
- Розробили на внутрішньому навчальному порталі (SmartNet) інформаційний курс «Шлях українських ветеранів/-нок», щоб працівники краще розуміли, як створити дружнє і комфортне середовище для воїнів, які повертаються на цивільну роботу.
- Розпочали навчальні програми для керівників для комфортної й ефективної взаємодії з демобілізованими співробітниками й клієнтами з-поміж захисників.
- Запровадили принципи правильного і коректного спілкування, включивши «Довідник безбар’єрності» в адаптацію кожного нового члена команди. А для збереження емоційного стану працівників в нормі Фокстрот інтегрував програму з ментального здоров’я, де також є поради щодо спілкування з військовими та коректні методи їх підтримки.
«Крім того, Фокстрот активно співпрацює з різними організаціями, які допомагають ветеранам. Ми не просто ділимося своїм досвідом, а й впроваджуємо напрацьовані практики для покращення реінтеграції колег-ветеранів і обслуговування покупців з бойовим досвідом», – підсумувала Тетяна Брюханова.
Мережа Фокстрот – один з найбільших омніканальних продавців побутової техніки і електроніки в Україні. Усього мережа налічує 124 працюючі магазини у 67 містах, у тому числі у прифронтових Херсоні, Краматорську, Слов’янську та Покровську, онлайн-майданчик Foxtrot.ua і мобільний додаток.
З 2023 року компанія першою на ринку ритейлу електроніки почала реалізувати проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» – сервіс комунікації з покупцями із залученням онлайн-перекладача жестової мови. Цьогоріч проєкт трансформують у комплексну програму, що направлена на покращення комунікації з нечуючими покупцями, створення комфортних і рівних умов для клієнтів з різними потребами.
Зазначимо, Фокстрот з 2021 року є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. Тому однією з перших комерційних компаній в Україні адаптує клієнтський сервіс з метою зруйнувати комунікативні, психологічні і фізичні бар’єри в обслуговуванні.