ТРЦ Respublika Park: яскраві події та нові відкриття в першому півріччі 2024-го

ТРЦ Respublika Park: яскраві події та нові відкриття в першому півріччі 2024-го

24.05.2024 09:55
  1307
rau

Поточний рік став для ТРЦ Respublika Park часом насичених івентів, які не лише дарували відвідувачам можливості для цікавого дозвілля, а й підтримували українських виробників, благодійні ініціативи та гуртували спільноту навколо важливих суспільних подій.

Протягом першого півріччя ТРЦ провів низку масштабних заходів, серед яких благодійні концерти “Даруємо світло коханим” та Star Fest від TakaMama, сімейні фестивалі “Весна з Мамазліт”, розважальні вікенди до свят та творчі майстер-класи. Особливе місце зайняв проєкт Respublika Fest – серія фестивалів для всієї родини з маркетами українських брендів, цікавою програмою та атракціонами.

Перший весняний Respublika Fest відбувся з 9 по 12 травня та зібрав понад 120 українських виробників з різних куточків країни. Відвідувачі мали змогу придбати одяг, взуття, аксесуари, товари для дітей, декор для дому та крафтові продукти від локальних брендів. Серед учасників маркету були такі компанії як Darya Teleshko jewelry, Dobro socks, Моє місто, 11Shoes, Dominanta soap, Manami, Osoka.art, ChocolatebyOlena, Kaptsova, Вільна.Я, Zephyros, NoraKvittin, Prinova, Королівство сирів, Massimo Gelarty та інші.

Окрім можливостей для шопінгу, фестиваль запропонував насичену розважальну програму: відвідувачі парку Neopolis мали знижку -50% на атракціони, діти розважалися в тематичних зонах “Робокот” та “Інвертор”, працювали мейкап та б’юті-зони, проводились цікаві майстер-класи. За чотири дні Respublika Fest відвідали близько 150 тисяч людей.

“Неймовірно приємно, що наш фестиваль зібрав стільки талановитих українських виробників та поціновувачів локальних брендів. Разом ми змогли створити атмосферу справжнього родинного свята та підтримати економіку країни,” – ділиться враженнями СEO Respublika Park Юлія Щаслива.  

CEO парку розваг Neopolis Аліна Білошкурська відзначає синергію з ТРЦ у створенні якісного дозвілля: “Завдяки співпраці з ТРЦ Respublika Park, ми змогли запропонувати відвідувачам фестивалю неймовірні розваги за привабливими цінами. Вірю, що наші спільні проєкти і надалі дивуватимуть киян масштабом та різноманіттям активностей”.

Організація подібних заходів – важлива частина діяльності ТРЦ Respublika Park. По-перше, вони значно збільшують відвідуваність торгового центру, адже приваблюють не лише постійних клієнтів, а й нову аудиторію. За даними адміністрації, під час фестивальних вікендів трафік ТРЦ зростає понад 20%. По-друге, заходи позитивно впливають на імідж Respublika Park як соціально відповідального бізнесу, що підтримує українських виробників, благодійність та важливі суспільні ініціативи.  

У планах ТРЦ – продовжувати розвивати напрям якісних івентів. Зокрема, улюблений киянами проєкт Respublika Fest відбуватиметься щоквартально: літній – у липні, осінній – у жовтні, а різдвяний – у грудні. Крім того, команда торгового центру працює над новими форматами подій та співпрацею з цікавими партнерами.

Respublika Fest став першим із серії фестивалів, запланованих у ТРЦ Respublika Park на 2024 рік. Наступні заходи відбудуться в липні, жовтні та грудні. 

Довідка. Respublika Park — супер-регіональний ТРЦ, відкритий у листопаді 2021 року в Києві, загальною площею 300 000 кв.м. Власником ТРЦ є австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH, яка була створена у Відні в 2013 році та спеціалізується на сфері нерухомості. Наразі акціонер Республіка Парк активно працює на ринках нерухомості в Центральній та Східній Європі. Trafin здійснює значні інвестиції в торгові, готельні та житлові комплекси у багатьох країнах та є вагомим учасником інвестиційного сектору української економіки як акціонер ТРЦ Respublika Park. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку