Ребрендинг Файно маркет: у чому філософія «простору добрих» та навіщо мережі постійні зміни (+фото)

Ребрендинг Файно маркет: у чому філософія «простору добрих» та навіщо мережі постійні зміни (+фото)

27.05.2024 08:45
  1690
Дарія Осіїк

Перший магазин мережі під брендом Файно маркет почав свою роботу у серпні 2011 року у місті Кропивницький. З того часу кардинальні зміни відбулись не лише в дизайні магазинів – оновлення торкнулись також айдентики бренду. Як відбувався ребрендинг мережі та що стало основою змін – у експернтій колонці розповіла команда маркетингу Файно маркет.

Ребрендинг магазинів є важливим інструментом для залучення нових клієнтів та зміцнення позицій компанії на ринку. Крім того, оновлений дизайн вже впізнаваного бренду дозволяє повідомити ринку про можливості та цінності мережі. Саме тому у грудні 2018 року Файно маркет відкрив перший магазин, який втілив актуальну зараз ідею «добросусідства». 

Дизайн магазинів до 2018 року

Дизайн після 2018 року

За майже п’ять років тренди ринку змінилися разом із вподобаннями цільової аудиторії мережі. Тож, у 2023 році ритейлер оновив елементи дизайну, додавши більше яскравості та емоцій. Зміни торкнулись і оформлення торгових залів, які стали затишнішими та комфортнішими. Загалом мережа готувалась до цих змін майже рік. Спочатку були розроблені нові підходи у розміщенні товарних категорій та організації торговельного простору для різних форматів магазинів.  

Наступним кроком стали зміни у деяких будівельних матеріалах, освітленні та обладнанні. 

Залучившись допомогою експертів — креативних агенцій — мережа створила новий мікс фірмових патернів та графіки. Філософія добросусідства була інтегрована по-новому — у вигляді висловів та приказок, що розміщенні на стінах, замість класичної навігації. 

Зміни відбулися і в зоні кав’ярні: тут було встановлене спеціально розроблене функціональне обладнання, а також з’явилась зони відпочинку «Файний простір». 

Після третього ребрендингу в магазинах мережі також з’явилося мінікафе. Це місце, де сусіди із задоволенням зустрічаються за кавою, перекушують сендвічами і далі прямують у своїх справах. Вітрина зі свіжими чізбургерами, круасанами, чіабатами, хот-догами, кексами та пончиками у зоні мінікафе для зручності знаходиться поруч із кавомашиною. 

Робота з деталями айдентики ще триває: розробка різних варіантів френдлі комунікації у вигляді наліпок та воблерів, адаптуються специфічні споруди під нові елементи екстер’єру, тестуються різні варіації благоустрою території поруч з магазинами.

Не завжди легко перенести проєкт з картинки у реальність через «архітектурні особливості». Це й специфічний проєкт торгового залу, й складнощі отримати необхідні дозволи, якщо мова йде про встановлення зовнішніх елементів. А ще брак будівельних матеріалів – часом поставки доводиться чекати три місяці. 

У новому дизайні вже відкрито 30 магазинів. Інші локації також поступово оновлюються. Варто зазначити, що мережа зосередилася не лише на ребрендингу магазинів. Команда маркетингу також здійснила повне оновлення мобільного застосунку, додавши нові розділи та змінивши візуальну частину сайту, рекламних матеріалів та соціальних мереж. 

А ще компанія створила окрему комунікаційну кампанію під назвою «Творимо простір добрих», що має на меті розкрити місію Файно маркет та об’єднати сусідів-однодумців у прагненні створювати разом простір добрих людей, справ та місць. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку