Cмакове досьє: мережа магазинів М’ясомаркет запустила нову рекламну кампанію

Cмакове досьє: мережа магазинів М’ясомаркет запустила нову рекламну кампанію

09.05.2024 03:15
  1404
Валерія Байда

Креативна агенція I am idea розробила рекламну кампанію для мережі магазинів М’ясомаркет. Головна задача була розробити бренд-стратегію компанії та показати різномаїття асортименту мережі від свіжого м’яса до готової кулінарії.

«Наші люди хочуть, щоб їх обслуговували, як своїх. Тобто, до тебе відносяться, як до любчика, якого знають ще зі школи, пам’ятають, що ти брав вчора, але це все приємніша атмосфера, ніж у великому супермаркеті або на ринку», — розповідає Валерія Гаврилюк, креативна копірайтерка I am idea.

Зі стратегії виникла комунікація, яка підходить і для тих, хто любить готові страви і для поціновувачів свіжого м’яса — «М’ясомаркет – тобі як завжди?»

«На фокус-групах ми дізнались, що люди хочуть, щоб ними цікавились та пізнавали, тому ми придумали робити на них “смакове досьє”, яке лягло в основу банерів. Ми “розкачали” різні категорії та зробили прив’язку до людини. Так бренд стає більш людяним та оживляє власну комунікацію», — розповідає Вікторія Кривинець, арт-директорка I am idea.

У рамках кампанії команда випустила серію роликів та віжуалів. У центрі сюжету роликів — м’ясні сомельє та споживачі. М’ясні сомельє – це винахід самого бренду, який фокусується не тільки на якісному продукті, але і на сервісі. Основна задача м’ясних сомельє – пояснити людині рецепт, заохотити до експериментів та бути провідником на кулінарному шляху.


«За участі режисера Олега Томіна, нам вдалося зняти німе кіно і показати справжній ментальний зв’язок між сомельє і нашими покупцями. Бо бренд знає, що вам потрібно, варто тільки про це подумати», — ділиться команда.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку