Керівник Colin’s Україна Арда Торман пішов з компанії задля розвитку власного бізнесу

Керівник Colin’s Україна Арда Торман пішов з компанії задля розвитку власного бізнесу

02.03.2017 03:30
  578
Виктор Нагорский

Колишній керівник Colin’s Україна буде розвивати київський офіс міжнародної брокерської компанії RE/MAX.

Як розповів Арда Торман в інтерв’ю rau.ua, у лютому поточного року він пішов з Colin’s Україна, де працював на керівних посадах останні 8 років. «Рішення залишити Colin’s було непростим для мене. Коли я прийшов у компанію, у нас було близько 30 магазинів. І незважаючи на кризу в Україні нам вдалося суттєво розширити мережу і стати лідером в своєму сегменті. Зараз у нас 65 торгових точок в Україні. При цьому бренд вже чотири роки поспіль отримує нагороду «Вибір споживача», що свідчить про високу оцінку роботи компанії українськими споживачами. Звичайно, коли ти вкладаєш у проект всі свої сили, то не можеш залишатися до нього байдужим. Тому Colin’s завжди буде в моїй душі, я бажаю компанії подальшого розвитку і процвітання», – заявив Арда Торман.

При цьому він підкреслив, що один з чинників, через які він прийняв рішення піти з Сolin’s – це нові виклики і бажання розвивати власний бізнес. «Вважаю, що раніше поставлену перед собою мету – зробити Colin’s лідером ринку, я виконав. Тепер я ставлю перед собою мету зробити RE/MAX, який є провідною світовою компанією в сфері нерухомості – лідером і в Україні. Я придбав франшизу бренду і відкрив у Києві офіс RE/MAX Eagle, який і буду розвивати. Звичайно, у власному бізнесі зовсім інша мотивація. І ми ставимо перед собою найбільш амбітні цілі», – уточнив Арда.

Повний текст інтерв’ю з Арда Торманом, в якому він докладно розповів про найближчі плани розвитку RE/MAX Eagle, ситуацію на українському ринку нерухомості та розвиток турецьких рітейлерів в Україні, можна буде прочитати на сайті rau.ua найближчим часом.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  171
Усі новини ринку