Ролики тижня: Cільпо, Comfy, Міністерство десертів, Моршинська та українська музика в рекламі Nike
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Сільпо
Мережа Сільпо презентувала новий рекламний ролик під назвою “Великдень великих знижок”. У ролику блогер та комік Антон Мурафа пропонує глядачам сходити до Сільпо за “котокошиком”, адже там зараз пропонують великі знижки на Барні, молоко Ферма та на Колу.
Comfy
Нещодавно мережа Comfy випустила новий рекламний ролик з участю свого бренд-героя Пуша, у якому він розповідає про мобільний додаток мережі. “Бачили? Завантажували? Там же окреме життя та окремі знижки. Сюрпризи там всякі, розіграші. І людям подобається, і самі ми таке любимо!” – зауважив Пуш у ролику.
Міністерство десертів
Міністерство десертів у жартівливій формі показало типову ситуацію, коли група друзів у кафе ділять між собою рахунок за замовлення. Кожен голосно зауважує, що лишає велику суму чайових, щоб показати свою щедрість. Але потім виявляється, що зібраної суми не вистачає навіть на оплату рахунку.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
ТМ Моршинська
Обличчям нової промо-кампанії від ТМ Моршинська стала співачка Jerry Heil, яка цього року представлятиме Україну на європейському пісенному конкурсі. Тема кампанії — відновлення сил, яке, звичайно ж, починається з Моршинської.
Jerry Heil стала головною героїнею комунікації бренду, адже вона є трендсетером здорового способу життя, так само Моршинська активно популяризує його вже багато років серед українців.
Nike
Українська електронна продюсерка Nastya Vogan створила музичний супровід кампейну для моделі кросівок Nike Lunar Roam, який Nike і ритейлер solebox представили в грудні 2023 року.
За словами продюсерки, у музичному супроводі вона представила футуристичне звучання, яке відтворює візуальну картинку.
«Я уявляла як це — гуляти поверхнею місяця та відчувати змінену гравітацію. Насправді немає такого місця, до якого б не могла дістатися наша уява, і музика класно продовжує це, створюючи гіперреальні звукові ландшафти», — зазначила продюсерка.
Nike Lunar Roam — це переосмислення оригінальних бігових кросівок Lunaracer, які вперше випустили 2008 року.