
У літаку та з доставкою до човнів: топ-5 найнезвичніших закладів McDonald’s у світі


Мережа Аптека Доброго Дня випустила рекламу на Мангеттені, у центрі Нью-Йорку (США).
Як повідомив СМО мережі Ігор Алгінін, відео вийшло на Таймс-сквер.
«Це не просто реклама. Таким чином ми вирішили прокомунікувати з українцями, які живуть у США. Неважливо, де ми, адже все одно разом, бо серцем вдома», – прокоментував Ігор Алгінін.
Зазначимо, що, придбавши косметику низки європейських брендів в мережі Аптека Доброго Дня, можна допомогти дітям з хворим серцем. Мережа перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці Міжнародному благодійному фонду «Дитяче серце», а вони – Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, де дітям ставлять серцеві імпланти.