Фокстрот озвучив плани-2024 щодо «безбар’єрних» проєктів

Фокстрот озвучив плани-2024 щодо «безбар’єрних» проєктів

29.03.2024 08:15
  1412
rau

Компанія презентувала проєкт корпоративної стратегії з безбар’єрної комунікації та обслуговування на зустрічі учасників спільноти «Бізнес без бар’єрів».

У планах ритейлера на 2024 рік – трансформація уже відомого проєкту з обслуговування людей з порушеннями слуху «Безбар’єрний Фокстрот» у комплексну програму, що буде направлена на покращення комунікації з нечуючими покупцями, створення комфортних і рівних умов для клієнтів з різними потребами.

Зокрема, Фокстрот продовжить масштабування сервісу з обслуговування жестовою мовою в мережі магазинів і на сайті (у т.ч. у мобільній версії), а також планується запуск проєкту з відеооглядами техніки жестовою мовою. Зміни торкнуться і Програми лояльності задля актуалізації підходів у сегментації аудиторії і персоналізації пропозицій.

У частині фізичної доступності – на часі проведення аудиту в магазинах на безбар’єрність з подальшою адаптацією планограм існуючих і нових магазинів, оновлення обладнання.

Ще одне важливе завдання у рамках корпоративної стратегії з безбар’єрності Фокстрот – адаптація стандартів компанії, формування нової культури сприйняття шляхом системної роботи з персоналом і співдія з партнерськими організаціями. Робота з Mental Health-напрямком (внутрішні комунікації, вебінари, курси для співробітників), проєкт «Дружні до ветеранів» (навчання+внутрішні курси), посилення внутрішніх комунікацій і збору зворотного зв’язку – у пріоритеті HR-команди ритейлера.

«Сьогодні, як ніколи, актуальне питання зі створення рівних умов доступу до товарів та послуг, адже кожен українець заслуговує на толерантне ставлення, гідний рівень сервісу і розуміння під час обслуговування, –  зазначає Людмила Воронецька, керівник відділу клієнтського сервісу компанії. – У фокусі уваги Фокстрот на поточний рік – забезпечення безбар’єрного середовища в роздрібних магазинах і на сайті Foxtrot.ua з урахуванням потреб нечуючих покупців, людей з інвалідністю і ветеранів війни».

Що вже Фокстрот зробив у 2023 році:

  • у 10 магазинах інтегровано і підключено онлайн-сервіс обслуговування жестовою мовою;
  • запущено і відпрацьовано механізм консультацій ЖМ на сайті;
  • >100 дзвінків щомісяця від покупців з порушеннями слуху;
  • розпочали співпрацю і навчання з Veteran Hub;
  • Mental Health: запустили внутрішню комунікацію, курси для співробітників та керівників, розділ на внутрішньому порталі, присвячений темі.

У березні 2024 року «Безбар’єрний Фокстрот» номіновано на звання кращого проєкту з впровадження інклюзивних рішень у Конкурсі соціальних ініціатив «Відповідальна країна 2.0» від видання MMR.ua за підтримки Delo.ua.

Зазначимо, Фокстрот з 2021 року є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. Тому однією з перших комерційних компаній в Україні адаптує клієнтський сервіс з метою зруйнувати комунікативні, психологічні і фізичні бар’єри в обслуговуванні.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку