
Маркетплейс Алло: середній чек мерчантів зріс на третину – до 3000 грн


Сільпо продовжує перетворювати на мистецтво усе, до чого торкається: торговельні зали всередині супермаркетів, фасади та навіть товари на полицях. Настав час вантажівок.
Для того щоб продовжувати милувати око клієнтів, мережа зробила яскраві декорації для вантажних автомобілів. Нове брендування перетворило їхнє оформлення на справжнісінький цирк на колесах, де головними артистами є продукти, бренди та сервіси Сільпо.
Під світло софітів потрапив багет-еквілібрист, який прогулюється натягнутим канатом без страхування, веселі жонглери – грушки та томати, а також зачарована мелодією заклинача гіпнотична піца.
Декорації на арені цирку змінюються залежно від продукту. Тут екстремальне броколі-смаковершник мчить на скутері доставляти смачненьке гостям, а блючиз виконує акробатичний номер.