Ролики тижня: Metro Україна, KFC, Аптека Доброго Дня, Сільпо та Алло
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Metro Україна
Компанія Metro Україна запустила капчу (captcha), яку можуть пройти тільки люди без упереджень. На противагу традиційному тесту, який використовують, щоб відрізнити людину від бота, нова капча привертає увагу до проблеми нерівного ставлення до людей з інвалідністю.
Капча від Metro Україна під назвою “Люди з можливостями” дозволяє перевірити себе на наявність упереджень та стереотипів. Її сконструювали так, щоб показати, що всі люди мають рівні можливості. Попри будь-які зовнішні відмінності, кожен може реалізувати свій потенціал. Пройти капчу можна на сайті та в застосунку Metro Ukraine.
Ініціатива стала першим етапом у співпраці Metro Україна із центром протезування та реабілітації Superhumans Center. Компанія вже передала 12,5 мільйонів гривень на протезування українців, які втратили кінцівки внаслідок війни, і ще 12,5 мільйонів планують перерахувати протягом 2024 року.
Співпраця із Superhumans є частиною глобальної цілі Metro Україна – створити новий світогляд, вільний від стереотипів та упереджень. Компанія прагне змінити ставлення суспільства до людей з інвалідністю як до рівних, з такими ж можливостями, як і в інших. Тому, після проходження капчі, кожен може перейти на спеціальний ресурс, щоб дізнатись більше про ідеї рівності та безбар’єрності в Україні. Для кампанії створили відеоролик, у якому розповіли про можливості, які допомагає повернути цей проєкт.
KFC
KFC презентував новий ролик “Саме так смакує курка!” в рамках нової комунікаційної платформи KFC Epic Crave.
KFC Epic Crave – нова платформа для рекламних кампаній глобального KFC, яка почалась ще в минулому році. Україна – один із перших ринків, який адаптував та впровадив цю концепцію. Так, у вересні 2023 року бренд представив новий Тауер бургер та нагадав про свій відомий Дует Бакет. KFC разом з креативною агенцією Айділерс створили головний слоган, який бренд планує використовувати ще довгий час, а саме – «KFC – саме так смакує курка!».
Аптека Доброго Дня
Мережа Аптека Доброго Дня запустила всеукраїнську акцію «ЗнижкоЛов». Завітайте в аптеку до 31 березня, як герої проморолика, здійсніть покупку на суму від 150 гривень та гарантовано отримайте сктретч-карту на знижку до 55%. Скористатись вигідною пропозицією можна до кінця квітня.
«Наша нова національна акція створена з турботою про клієнта, адже кожен зможе отримати картку на знижку. Умови максимально прості, а програма діє аж до кінця квітня, щоб її учасниками змогли стати якомога більше українців. Продовжуємо працювати для вас», – зазначив
Сільпо
Креативна агенція Patsany створила вірусну рекламну кампанію для мережі Сільпо під назвою «Зайвий день у Сільпо». Ролики присвячені високосному року та додатковим можливостям, які з’являються у відвідувачів Сільпо впродовж 29 лютого.
В основі креативної ідеї — обігрування 29 лютого як унікального дня в календарі, що буває раз на чотири роки, коли узвичаєні речі знаходять нові виміри та смисли. На думку креаторів, у цей день наче відбувається «зсув Всесвіту», а повсякденність наповнюється непередбачуваними подіями, аномальними вигодами та чудернацькою атмосферою. В рідкісний «зайвий день» відвідувачі мережі супермаркетів отримують безпрецедентні половинчасті знижки та розуміють одне одного буквально з півслова.
Тож, з нагоди високосного року мережа супермаркетів Сільпо анонсувала знижки від 50% на обрані товари та знижки 29% — на обрані категорії товарів. Прокомунікувати одноденну акцію допомогла креативна агенція Patsany.
Обличчям кампанії став стендап-комік Василь Байдак, який довгий час працював у жанрі абсурдного гумору. В роликах знявся також переселенець Аркадій Фішман, який здобув популярність завдяки власноруч змайстрованому дивану на колесах. Герої роликів підсвічують незвичайні та ексцентричні конотації акційного дня. Вірусний трек, який хочеться слухати по колу, створив музикант Сура Томасян.
Загалом рекламна кампанія «Зайвий день у Сільпо» — це три іміджеві ролики, діджитал-креативи, джингл та інші брендові активації.
Алло
Мережа Алло кличе усіх клієнтів на оновлення у весняній креативній кампанії, створеній за допомогою інструментів штучного інтелекту. Креативна кампанія Алло поєднує українські традиції та світові інновації: розповідає про сезонні знижки на товари за допомогою українських обрядових пісень.
Яскрава кампанія з дівчатами у віночках з сучасними гаджетами кличе кожного на оновлення дзвінкою веснянкою. Неймовірно виглядають й інші елементи відео – квіти, пташки, лани, струмки, а під час перегляду відчувається тепло весняного сонечка. Це результат творчої роботи креативного відділу компанії з залученням для генерації зображень та відео інструментів штучного інтелекту Midjourney та Runway Gen-2.
В Алло на початку березня діють знижки до 55% на товари для роботи, навчання та дому, а також на інноваційні гаджети для краси, спорту та здоров’я. Варто поспішити, щоб зустріти весну з новими гаджетами та інноваціями.