Ролики тижня: Varus, Аптека Доброго Дня, Uklon, Епіцентр, Intertop та SOVA
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.
Varus
Мережа Varus почала радувати своїх клієнтів романтичними дрібничками ще за два тижні до Дня закоханих, щоб створити атмосферу любові та особливий настрій.
Що може бути романтичніше, ніж вірші? Напевно тільки те, коли вам цей вірш читають імпровізовано на широкий загал. Тому Varus вирішив познайомити своїх клієнтів з українськими поетами, попросивши їх зачитати вірші про кохання своїм половинкам. Що із цього вийшло, як саме проявляють любов у парах та як зберегти почуття через довгі роки можна подивитись у відео:
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Аптека Доброго Дня
Мережа Аптека Доброго Дня до Дня закоханих запустила промо ролик, у якому розповіла про любов до своїх клієнтів. “Що б не трапилося, двері нашої аптеки завжди відчинені для вас. Незалежно від того, як склався ваш день сьогодні, ми завжди будемо робити все можливе, щоб поділитися з вами теплим словом, подарувати надію, запалити світло в душі та повернути віру в краще. Ми працюємо для вас! Тому готові зізнаватися вам у коханні кожен день, роблячи все можливе, щоб підтримати вас та ваше здоров’я!” – зазначили в компанії.
Uklon
До Дня закоханих Uklon представив нову рекламну кампанію, у межах якої Відділ любові Uklon реагує на відгуки клієнтів. Відтак, співробітники Відділу любові читають валентинки, у яких замість звичних привітань користувачі лишають звернення щодо роботи сервісу.
Для створення серії відеороликів у компанії розглянули звернення користувачів. Зокрема, один із відеороликів, присвячений користувачці Вікусі, яка висловила незадоволення станом автомобіля. Відділ любові швидко та ефективно вирішив її звернення та подякував за конструктивну критику, яка допомагає вдосконалити сервіс. Таким чином, у креативній кампанії Uklon показує, що уважно слухає і чує користувачів, і робить усе, щоб стати кращим і зручнішим сервісом для них.
Окрім того, у застосунку Uklon користувачі могли побачити тематичну графіку. Надихнувшись романтичним фільмом «Реальне кохання», маскот Uklon – Пін – виражає свою любов до пасажирів через картки. Таким чином, натиснувши на головному екрані застосунку на руку з серцем, користувач може дізнатися за що його так люблять в Uklon. Під час оцінки поїздок користувачам пропонують замість зірочок залишити сердечка водіям. Ті водії, що отримають рекордну кількість сердечок, отримають подарунки від компанії за “вкрадені” серця пасажирів.
Епіцентр
В тематичному рекламному ролику мережі Епіцентр головною зіркою став пухнастий кіт Амур. Амур, одягнений у крихітні крила Купідона, пускає стріли любові з лука, аби надихнути людей на романтичні покупки. Він полює на покупців в магазині та додає до їхніх кошиків товари, які можуть стати чудовими подарунками до Дня закоханих.
Intertop
Мережа магазинів Intertop створила зворушливий ролик, у якому діти давали відповіді на запитання про кохання. Щирий погляд дітей на кохання, перше побачення, чому саме він/вона змушують посміхнутись і відчути тепло.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Ювелірний дім SOVA
Український ювелірний дім SOVA також відсвяткував кохання разом зі своєми клієнтами. Бренд створив романтичне відео, в якому показав як пара святкує своє кохання, радіє життю разом та насолоджується кожною секундою проведеною зі своїм партнером. “Зберігати та підсилювати нестримний вогонь пристрасті та шаленого кохання щодня. Святкувати це життя разом та бути один для одного найціннішим приводом для щастя”, – так бренд підписав свій ролик.
Посмотреть эту публикацию в Instagram