Як українці готувалися до Дня закоханних – аналітика від Епіцентр
За інформацією аналітичного відділу мережі ТЦ Епіцентр, напередодні свята продажі асортименту галереї Деко зросли на понад 10%, смартфонів на 20%, а дрібна побутова техніка, смарт пристрої та навушники продемонстрували приріст до попереднього тижня на понад 40%.
Загалом цього року українці активніше готувалися до Дня закоханих. Традиційно купували серця, валентинки та квіти.
Хорошу динаміку продажів показали такі категорії як техніка для приготування і прибирання, персональний догляд та споживча електроніка. Серед дрібної побутової техніки у лідерах продажу опинилися кавомашини, роботи-пилососи, системи для прасування, зубні щітки, тримери, фени та стайлери. Варто зазначити, що порівняно з минулим роком люди не економлять на приладах і віддають перевагу преміальним моделям.
Серед споживчої електроніки найбільше зріс попит на смарт-годинники і TWS навушники. Також у лідери продажів ввійшли смартфони, хоча відсоток продажів у якості подарунку є нижчим порівняно з попередньою групою товарів.
Лідером серед символічних дарунків став брелок у вигляді серця. Окрім того, до п’ятірки недорогих подарунків традиційно потрапили сковорідки, які зайняли другу сходинку, декоративні подушки й подушки-обіймашки, пледи та декор.
“Цікаво, що цьогоріч споживачі не просто купували подарунки для коханих, а приділяли велику увагу створенню романтичної атмосфери та святкового настрою. Ми спостерігали ріст попиту на свічки, кольорові бокали поштучно та вироби для декорування приміщень — написи “Love”, сердечка, гірлянди тощо. Останнім часом естетична складова для українців відіграє важливе значення, а прикрашання оселі на свята стало своєрідним методом позбавлення стресу,” — розповідає директор направлення Деко Марина Бевзюк.
Збільшився на День закоханих і попит на квіти – лідерами серед зрізаних квітів у флора-центрі Букет ТЦ Епіцентр стали тюльпани і троянди.