Дослідження Nielsen: міленіали стають ключовою аудиторією для рітейлерів в аеропортах
Директор по роботі з рітейлерами російського підрозділу дослідницької компанії Nielsen Дмитро Швецов про особливості шопінгу серед покоління міленіалів.
Міленіали – представники покоління інформаційних технологій, поведінка яких при здійсненні покупок кардинально відрізняється від більш прагматичного попереднього покоління. Важливою особливістю міленіалів є те, що вони хочуть самі контролювати свій споживчий досвід і активно шукають нові відчуття та враження, в той час як решта більшою мірою дозволяють брендам управляти їх бажаннями.
Міленіали подорожують більше, ніж інші покоління, і по мірі зростання їх доходів, число поїздок збільшується.
Представники цього покоління говорять, що відправляються в далекі поїздки принаймні два рази на рік, одна третина каже, що їздять куди-небудь чотири рази на рік. І це не просто подорож — це момент, коли вони витрачають гроші на покупки активніше. Тут відкриваються можливості для рітейлерів, які працюють в аеропортах.
Особливість цього покоління в тому, що при плануванні поїздки вони шукають бюджетні квитки на літаки, вибирають хостели замість готелів, в той час як під час подорожі нерідко дозволяють собі імпульсні покупки для власного задоволення.
Глобальне дослідження поведінки міленіалів під час подорожей, проведене Nielsen показує, що 63% міленіалів купували в аеропортах продукцію преміального і люкс-сегменту в таких категоріях, як годинники, ювелірні прикраси, одяг, сумки та парфумерія.
Варто відзначити, що преміальний сегмент товарів викликає у міленіалів особливий інтерес — вони цінують емоції, які отримують від такої покупки, сильніше, ніж старші покоління. Так, 59% міленіалів кажуть, що придбання преміум-товару дає їм відчуття радості, в цей же час серед бебі-бумерів таких 37%. 50% міленіалів вважають, що наявність у них товарів преміального сегменту говорить оточуючим про те, що вони успішні, з ними згодні лише 22% бебі-бумерів.
Подорожуючі міленіали багато в чому є найбільш перспективною аудиторією для рітейлерів в аеропортах. Рік за роком купівельна спроможність цього покоління буде тільки зростати, але вже сьогодні розуміння особливостей їх поведінки і звичок дозволить не тільки знайти відгук, але і вибудувати правильну стратегію щодо позиціонування брендів та пропозицій.
Також міленіалів приваблюють інноваційні пропозиції та нові враження, тому рітейлери і аеропорти вдаються до нестандартних методів залучення.
Наприклад, в аеропорту Шипхол в Амстердамі працюють роботи-гуманоїди, що показують мандрівникам дорогу до потрібного їм виходу на посадку або до магазину.
Джерело: Retail.ru
Читайте також –
Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач