Мережа аптек АНЦ отримала премію BIG Trade-Marketing Awards – 2024
Трейд-маркетингова всеукраїнська акція “Об’єднані турботою”, яку провела мережа аптек АНЦ впродовж 2023 року, виграла одну з номінацій та отримала визнання, як “Найпопулярніша Trade-маркетингова компанія в соціальних мережах”.
BIG Trade-Marketing Awards – премія в галузі TRADE-маркетингу, яка присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії.
“Працюючи над концептом трейд-маркетингового проєкту ми прагнули додати емоційну складову, яка залучить нашу аудиторію до спілкування. Ми хотіли мінімізувати тему війни у комунікаціях та поставити акцент на цінностях, що викликають позитивні емоції та посилюють віру в щасливе майбутнє, так виник концепт – “Об’єднані турботою”. Ідея “Об’єднані турботою” транслює в собі широкий сенс – з одного боку – надзвичайне об’єднання українців, яке сталось під час війни з іншого боку – головний меседж нашого бренду АНЦ – турбота. Кейс “Об’єднані турботою” – є ще одним доказом того, що для успішної комунікації потрібна не лише big idea, але й поетапна деталізована реалізація кампанії. Це спільна перемога команди маркетингу та департаменту асортименту. Ви – дивовижна команда, і я вдячна кожному-кожному з вас! Але, найважливіше в цій кампанії — це відгуки наших клієнтів. Дякую всім, хто підтримував і надихав”, – каже Тетяна Паценко, директорка з маркетингу мережі аптек АНЦ.
Мережа аптек АНЦ продовжує свій шлях турботи про українців та створює найкращі та найцікавіші пропозиції для своїх клієнтів.