Ролики тижня: EVA, Viv’en petty, Сільпо, Novus та Київстар

Ролики тижня: EVA, Viv’en petty, Сільпо, Novus та Київстар

11.02.2024 09:00
  1852
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Мережа EVA до Дня усіх закоханих запустила музичне промо відео, у якому розповідає, що найкращі подарунки для неї та для нього можна знайти в магазинах та інтернет-магазині ритейлера EVA.UA.  З 1 оп 14 лютого усі романтичні подарунки марковані спеціальними позначками, що значного полегшує вибір покупцям. До того ж, дуже багато позицій пропонується зі значними знижками.

Viv’en petty

Бренд панчішно-шкарпеткових виробів Viv’en petty представив нову рекламну кампанію, створену українською креативною агенцією Drama Queen. Головною героїнею рекламного ролика стала амбасадорка бренду — блогерка та бізнес-леді Таня Парфільєва. У 15-секундному відео «Твій день з Viv’en petty» Таня з’явилась в семи різних образах з різними колготками в різних «масштабах».

“У бренда величезний вибір колготок: від корегуючої лінійки та бази, – до fashion-лінійки з принтами. Нам хотілося показати якомога більше опцій, про які жінки зазвичай не думають, на автоматі хапаючи з полиці звичні чорні колготки, – пояснила креативна директорка Drama Queen Анна Гончарова. – Колготки можуть органічно виглядати абсолютно в різних образах, — від святкового до буденного, від інста діви, — до мами з коляскою. Тому і Таню в ролику ми показали в усіх її “ролях”: блогерки, мами, бізнес-леді”.
 

Сільпо

Мережа Сільпо створила 22-секундний ролик, в якому показала звідки та як свіжа риба прямує до її магазинів. Повітряним, наземним та водним транспортом з Норвегії, країн Середземномор’я та Туреччини свіжа рибка двічі на тиждень мчить до Сільпо, щоб її клієнти щодня мали хороший вибір.

Novus

Мережа Novus почала створювати рекламні ролики в рамках нового позиціювання “Робимо, бо любимо”. Цього разу ритейлер запустив відео рекламу до Дня усіх закоханих, у якій розповів про свою акцію до цього свята: з 8 до 21 лютого в магазинах Novus, а також в онлайн-магазині діятиме пропозиція “1+1”, тобто ви купуєте один товар, а отримуєте два. Один — для себе, один — для того, кого любите. “Любов живе у різних речах — у маленьких спільних ритуалах, теплих обіймах холодними вечорами, а ми даруємо вам вдвічі більше любові. Купуйте в Novus собі та тим, кого любите”, – говорять в мережі.

Київстар

Компанія Київстар запустила рекламну кампанію “Втричі більше”, щоб розповісти про те, що в тарифі “Мій Київстар” тепер буде втричі більше хвилин та гігабайтів. “Радимо прийняти цю інформацію втричі більше до свого серця. Адже Київстар потроює хвилини та гігабайти для абонентів. Щоб у вас було втричі більше добра, любові та турботи. Підключай у додатку Мій Київстар”, – зазначили в компанії.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку