ТОП-15 найбільш активних рекламодавців на ТБ: Rozetka увірвалася в трійку лідерів
У ТОП-15 найбільш активних рекламодавців на телебаченні в січні також увійшла мережа побутової техніки та електроніки Foxtrot, лідерами рейтингу залишаються Nestle & L’oreal і Farmak.
Аналітики Vizeum Ukraine порівняли активність рекламодавців на ТБ у січні 2017-го з аналогічним періодом минулого року. За їх даними, інтернет-магазин Rozetka.ua опинився в ТОП-3 за рахунок активного просування з іміджевою кампанією. В цілому ж, в ТОП-15 рейтингу вітчизняні рекламодавці втримали третину позицій.
Протягом кількох останніх місяців лідируючі позиції утримували Nestle & L’oreal, P&G та Farmak відповідно.
Однак за підсумками січня 2017 року P&G обійшов Farmak, незважаючи на зниження своєї активності на 8% в порівнянні з січнем минулого року. Це було очевидно, у зв’язку з традиційним для фармацевтів посиленням підтримки в холодний період року.
«Плюс два нових фармрекламодавця увірвалися в ТОП-15 найбільш активних на ТБ: Sanofi-Aventis і NaturProduct Vega, який вийшов в ефір з активною підтримкою своїх брендів Parusan, Lacalut, Pharma Theiss», – відзначають аналітики Vizeum Ukraine.
Читайте также –
Хто з рітейлерів купує найбільше відеореклами в UANet: Цитрус в лідерах