
Нова послуга для продавців: Meest Пошта запустила тариф для локальної доставки


Десять переможців конкурсу «Роби своє з Kurator» із Київської, Дніпропетровської, Полтавської та Черкаської областей отримали свої нагороди та розповіли про власні бізнес-ініціативи. Саме ці проекти, процес їхнього створення та плани щодо масштабування вразили суддів конкурсу.
Зокрема серед переможців є такі ідеї як: «М’ясКо від мами» — медик, матір двох воїнів батальйону «Азов», один з яких загинув від рук ворога, почала готувати та відправляти на фронт продукти. «Готові страви в реторт-пакетах», які забезпечують військовослужбовців готовими стравами власного виробництва в реторт-пакетах та «Сімейне кафе», власник якого військовослужбовець із Київщини й у перші тижні повномасштабного вторгнення надавав допомогу біженцям у приміщенні свого кафе.
Конкурс «Роби своє з Kurator» організований брендом Kurator та Благодійним фондом «МХП — Громаді» для галузі HoReCa (заклади харчування, готелі, кейтеринг). На церемонії нагородження переможці змогли поспілкуватися з професійними шеф-кухарями: співвласником та бренд-шефом мережі ресторанів “НАЖИВО” Олексієм Повторейком і бренд-шефом ресторанно-готельних комплексів Hvoya і Tavel Віталієм Гуралевичем. А ще — прослухали лекцію засновника консалтингової компанії RESTETIKA Андрія Магалецького — про лайфхаки та факапи відкриття закладу.
«Грантовий конкурс «Роби своє з Kurator» — це значно більше, ніж просто фінансова підтримка. Це — одночасно й розвиток громад, і надійний тил для постраждалого бізнесу, і мотивація для військових та їхніх родин. Я особисто ознайомилася з усіма проектами-переможцями, і хочу сказати, що всі учасники — сміливці. Адже з-поміж них є і волонтери, і військові, і дружини військових і навіть родини, які втратили рідних. Попри всі виклики вони продовжують займатися власною справою, масштабуватися, рухатися вперед і вірити в перемогу. А ми віримо в них і з радістю підтримуємо їхні ініціативи», — прокоментувала Тетяна Волочай, директорка Благодійного фонду «МХП — Громаді».
Загалом у конкурсі взяли участь 86 представників малого та середнього бізнесу, а саме: підприємці-ветерани, внутрішньо переміщені особи, військові, які розвивали бізнес і бізнес яких постраждав від російської агресії. Сумарно організатори виділили 1 мільйон гривень на гранти. Кожен з переможців отримає до 100 тисяч гривень на розвиток власної справи. Завдяки наданим коштам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес чи масштабувати або ж релокувати вже наявний.
«Переможці конкурсу «Роби своє з Kurator» — це підприємці, які в складні часи не просто працюють, а продовжують шукати можливостей для розвитку. Підтримка від великого бізнесу допоможе їм продовжувати свою справу далі. А це значить, що у громадах буде більше локацій для комфортного проведення часу, нові робочі місця, надходження у місцеві бюджети. Бренд Kurator уже кілька років є надійним партнером підприємців галузі HoReCa з точки зору продуктів та експертизи, а тепер це втілилося й у грантову підтримку для бізнесів військових, внутрішньо переміщених осіб та підприємців, чий бізнес постраждав від військових дій. Переконана, що спільними зусиллями нам вдасться досягти успіху і бути надійною опорою для української економіки», — зазначає керівник Центру розвитку HoReCa МХП Наталія Шадчнєва.
На нагородженні переможцям, окрім грошового призу, вручили дипломи, сертифікати від бренду Kurator на доопрацьовану продукцію, доступ до порталу з експертними матеріалами для галузі HoReCa та квиток Ukraine HoReCa Masters, професійну масштабну подію для обміну досвідом.
Важливо, що на отриманні нагороди та гранту співпраця переможців і організаторів «Роби своє з Kurator» не завершується. Експерти конкурсу будуть підтримувати підприємців та допомагати експертизою у фахових питаннях.
«Наша головна ціль зараз — утверджувати українство кожного дня. Одне із завдань нашої команди — формування бізнесової екосистеми МХП, в якій є малі та середні виробники, які між собою взаємодіють і надають одне одному послуги, постачають товари, драйвують нашу економіку та підтримують ЗСУ. Я вдячний учасникам за те, що вони знайшли в собі сили в непростих нинішніх умовах і подались на конкурс, тим самим підтвердивши свою готовність працювати заради майбутньої перемоги», — зазначив один з членів журі — директор департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП Павло Мороз.
Крім лекцій від фахівців у галузі HoReCa для конкурсантів організували кулінарний майстер-клас із приготування страв із допрацьованих продуктів Kurator. Під керівництвом професійного шеф-кухаря Романа Маковецького учасники готували курячі мітболи з соусом Марінара та картопляне пюре з трюфелем.
До вибору проектів судді конкурсу підходили прискіпливо. Бізнес-ідеї переможців відповідали головним вимогам організаторів конкурсу, а саме: інноваційність, створення нових робочих місць та соціально-економічний ефект для громади. Десятка переможців виглядає так: