У IV кварталі 2023 року Алло відкрила 7 магазинів та оновила 12

У IV кварталі 2023 року Алло відкрила 7 магазинів та оновила 12

10.01.2024 02:00
  1315
Дарія Осіїк

Роздрібна мережа групи компаній Алло продовжує розширювати свою географію та впродовж IV кварталу поповнилася сімома новими шоу-румами. Роботи з оновлення торгових точок тривають без упину: загалом впродовж жовтня-грудня компанія оновила 12 шоу-румів.

Сім нових магазинів. Алло Express у форматі корнера та Алло МАХ

У жовтні у Новоселиці Чернівецької області з’явився новий магазин групи компаній під брендом телеком-оператора Vodafone. 16 листопада на АЗС ОККО на Київщині, у Софіївській Борщагівці, запрацювала у форматі корнера точка видачі Алло Express. Декілька магазинів мережі переїхали у нові приміщення: Mі Store у Харкові, магазин під брендом телеком-оператора Київстар у Києві та єдиний шоу-рум Алло у Звягелі.

Новий флагманський Алло МАХ відкрив двері для відвідувачів 24 грудня у найбільшому торгово-розважальному центрі Східної Європи Blockbuster Mall у Києві. 30 грудня точка видачі Алло Express запрацювала у Сихівському районі Львова.

«Лише впродовж IV кварталу ми відкрили сім нових магазинів мережі Алло, включно з точкою видачі замовлень Алло Express у новому форматі та флагманським шоурумом Алло МАХ. Оновлено два з трьох шоу-румів в Умані. Зараз наші клієнти мають змогу вибрати нові пункти доставки онлайн-замовлень та отримати товар якомога ближче до дому чи місця роботи. Ми не лише розширюємо мережу Алло та оновлюємо торгові точки, а й значно розширюємо асортимент товарів, представлених в офлайн-магазинах, щоб у клієнтів була можливість особисто протестувати останні технологічні новинки та інновації. Наступного року продовжимо оновлювати флагманські шоуруми Алло МАХ, і першим з них стане магазин у ТРЦ Караван, що у Дніпрі», – зазначає директор із розвитку та форматів компанії Алло Микола Астапов.

Відновлення роботи, переформатування та оновлення – 12 магазинів

Впродовж IV кварталу компанія Алло також оновила шоу-руми в Києві, Обухові, Дніпрі, Полтаві, Олександрії, Умані та Кропивницькому та відновила роботу магазину у Нікополі.

5 жовтня відкрився після переформатування шоу-рум у київському ТРЦ New Way. В Обухові з 9 жовтня після переформатування знову працює єдиний у місті Алло – на першому поверсі ТЦ Велмарт. Також компанія порадувала мешканців Дніпра оновленням Алло MAX, розташованого у самому центрі міста – у ТРЦ Мoст-Сіті. 25 жовтня завершилися роботи з оновлення Алло МАХ у ТЦ Piramida, що у Києві: в шоу-румі було переосмислено простір, розширено асортимент товарів побутової техніки, телевізорів та смартфонів, а також повністю оновлено зону з акустикою. 27 жовтня у Полтаві запрацював після робіт з оновлення Алло у ТЦ Екватор. 31 жовтня після переформатування відкрито Алло з новими товарними категоріями в Олександрії.

15 листопада у Києві запрацював оновлений Алло МАХ, що знаходиться у ТЦ Проспект. В шоу-румі було зручно розміщено вітрини з відкритим доступом, розширено асортимент телевізорів, пилососів і конвекторів, а також оновлено зону з акустикою. Також наприкінці листопада завершилися роботи з переформатування Алло в Умані.

На початку грудня після тимчасового закриття відновив роботу магазин під брендом телеком-оператора Київстар у Нікополі. 5 грудня після оновлення відкрито шоу-руми Алло МАХ у київському ТРЦ РайON та у кропивницькому ТЦ Mix: тут було оновлено зону з акустикою Word of music, розширено асортимент телевізорів та ноутбуків.

Наразі роздрібна мережа Алло – це 305 шоу-румів Алло, Алло МАХ і точок видачі Алло Express, а також магазинів  під брендами Mi Store та телеком-операторів, що працюють у понад 120 українських містах.

Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  53
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  227
Усі новини ринку