
Перша будівля М10 Lviv Industrial Park отримала міжнародний «зелений» сертифікат EDGE


Яких результатів досягла омніканальна мережа спеціалізованого роздрібу MasterZoo за 2023 рік.
MasterZoo протягом року стабільно нарощувала свою присутність на ринку України, щоб улюбленці у різних куточках країни отримували необхідні товари для комфортного та щасливого життя. Зараз в Україні відкривають свої двері для покупців вже 180 зоомагазини у понад 36 містах. В середньому MasterZoo в 2023 році відкривав по 5 нових магазинів за місяць. Також стабільно зростає попит на покупки в онлайн-магазині. Кожного місяця додається близько 450 000 нових користувачів.
Паралельно MasterZoo розвиває канали електронної комерції та інвестує у логістичні ланцюги, укладаючи партнерства, які розширюють можливості бренду: з Нова пошта, monobank, Uklon та Glovo. Так, з Uklon запровадили службу доставки, яка доставляє покупки габаритних товарів прямо з фізичних магазинів. А з Glovo — створили можливість для власників домашніх улюбленців отримати онлайн-замовлення протягом години.
У 2023 році мережа зоомаркетів впровадила оновлення айдентики та представила нову бренд-стратегію, орієнтовану на унікальність та особливості кожного домашнього улюбленця. Ми постійно говоримо про улюбленців не просто як про тварин, а як про справжніх особистостей та повноцінних членів родин. Саме тому у новій кампанії підкреслюється важливість відповідного ставлення до хвостиків.
https://www.instagram.com/reel/Cp4dPWPD73E/?igsh=NW40bTh4YWY0Zm5s
https://www.instagram.com/reel/CxInFwytW3j/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/reel/C1AJkyANXCd/?igsh=MXA2ZW1vNG1nOXRreQ==
Окрім регулярної допомоги притулкам та інших соціальних ініціатив в рамках Suziria Charity, мережа MasterZoo реалізувала свої проекти, спрямовані на допомогу безпритульним тваринам.
У 2023 році рітейлер разом з UAnimals за підтримки Visa провів другу і третю хвилі акції “Лапка турботи” для допомоги притулкам та хвостикам. З кожною хвилею проекту кількість людей, які долучаються до допомоги хвостатим, зростає. А, в цілому, за цей рік нам вдалося зібрати та перерахувати у фонд UAnimals понад 3 млн грн.
Додатково, у частині наших магазинів разом з Suziria Charity ми запустили проект з адопції тварин, щоб допомогти улюбленцям, які тимчасово живуть в притулках, знайти домівки. За 2023 рік завдяки цій програмі знайшли свій дім 56 котика. А також прямо зараз в магазинах охочі можуть обрати для себе песика або котика по фото та інформації про нього, забрати нового друга в сім’ю, а також отримати консультацію з догляду та подарунковий бокс.
Також MasterZoo облаштував та на постійній основі обслуговує грумінг-салон MasterZoo Grooming на території центра адопції тварин Patron Pet Center. А в грудні цього року команда рітейлера оголосила про те, що MasterZoo перераховуватиме через Suziria Charity 10% від продажів новорічних товарів на допомогу безпритульним тваринам в притулок Анастасії Тихої “Дім “особливих” хвостиків”.
По всій мережі стартувала покращена дисконтна програма. Вона діє в зоомагазинах, інтернет-магазині та в грумінг-салонах MasterZoo. Докладніше про програму та як стати її учасником можна дізнатись на сайті: https://masterzoo.ua/ua/diskontna-programa/
Monobank оприлюднив на своїй сторінці дашборд, в якому показав топ-5 продавців в різних категоріях покупок. Саме MasterZoo очолив перелік в категорії “Тварини”, здійснивши понад 1,5 млн грн у продажах. Це визначає їхню визначну роль у сфері роздрібної торгівлі та підкреслює високий рівень довіри споживачів до товарів та послуг.
MasterZoo вдруге отримав нагороду від RAU Awards-2023 як переможець в номінації «Рітейлер року в сегменті товарів для домашніх улюбленців».
Оцінку проводили висококваліфіковані фахівці ринку з різних сфер роздрібної торгівлі. Поліна Кошарна, співвласниця Suziria Group та засновниця MasterZoo, також увійшла до складу журі та оцінювала рітейлерів з інших сфер ринку.