7 простих кроків до експорту українського одягу та взуття в ЄС

7 простих кроків до експорту українського одягу та взуття в ЄС

17.02.2017 08:59
  2180
Ukrainian Retail Association

Торговий представник України Наталія Микольська про те, на що слід звернути увагу українським компаніям для того щоб постачати одяг та взуття в країни ЄС.

В колонці для порталу Європейська правда Наталія Микольська також навела статистику експорту українських товарів легкої промисловості. Редакція rau.ua пропонує ознайомитися з найбільш цікавими тезами матеріалу.

Передусім, товари з лейблом «Made in Ukraine» нині користуються великим попитом у країнах не лише ЄС, але й всього світу. За останній рік ми експортували готові товари легкої промисловості в 92 країни на суму $665,8 млн. А до ЄС – на $594,2 млн, експорт до цих країн зріс на 9,9%.

Загалом країни ЄС – на першому місці серед держав світу, до яких надходить продукція нашого легпрому.

На другому місці все ще Росія ($39,8 млн). І навіть незважаючи на всі обмеження, підвищення мит, товари української легкої промисловості усе ще конкурентні. На третьому місці Білорусь (близько $7,9 млн). Далі йдуть Казахстан, Молдова, Афганістан, США, Грузія, Норвегія, Канада.

Окрім того, наші дизайнери нині не лише в тренді, але й самі задають тенденції світової моди. Погляньте лише на сторінки спеціалізованих видань світової індустрії моди. Ми присутні навіть у «глянці» Франції, Італії, Японії та багатьох інших країн. Так, від іноземних баєрів на Українському тижні моди я чула, що речі наших дизайнерів – це яскрава комбінація таланту, інновацій та якості.

Тому наше завдання – перетворити це явище на тренд збільшення продажів вже існуючих експортерів та їхній вихід на нові ринки, а також включення до ніші експорту нових українських дизайнерів і виробників.

Для цього нам усім разом потрібно зробити ще багато: і державі, і бізнесу, і відповідним асоціаціям.

Проте навіть сьогодні ми можемо і повинні дати бізнесу інформацію та поради щодо виходу на зовнішні ринки. Зокрема, до яких практичних ключових кроків треба вдатися для розширення своїх горизонтів.

Те, що ми саме тепер робимо акцент на експорті до країн ЄС, цілком закономірно. З 1 січня 2016 року почала діяти Угода про зону вільної торгівлі між Україною та ЄС. Тож наші виробники отримали преференційний доступ до ринків 28 держав. А це – понад 500 мільйонів споживачів.

У бізнес-посібнику «Експорт одягу та взуття до ЄС», який було спеціально розроблено на замовлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі та Офісу з просування експорту, прописано покроковий алгоритм підготовки і виходу на ринок ЄС.

Сім найважливіших кроків описані досить детально і розкладені на міні-кроки та супроводжуються відповідними консультаціями експертів.

Якщо коротко, вони виглядають так:

  1. Передусім слід визначити, чи готова ваша компанія до експорту.
  2. Провести маркетингове дослідження та обрати найперспективніші ринки.
  3. З’ясувати вимоги та правила.
  4. Знайти партнера на зовнішньому ринку.
  5. Обрати оптимальну бізнес-модель.
  6. Вирішити питання транспорту та логістики.
  7. Визначити шляхи зниження експортних ризиків.

За матеріалами: Європейська правда


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку