Краща українська реклама 2023 року: MasterZoo, Comfy, Нова пошта, Makeup, Rozetka та Prom.ua та інші

Краща українська реклама 2023 року: MasterZoo, Comfy, Нова пошта, Makeup, Rozetka та Prom.ua та інші

31.12.2023 09:00
  6475
Дарія Осіїк

Щотижня RAU збирає кращі креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цьому огляді ми обрали найцікавіше, що представили у 2023 році українські компанії.

Цього року RAU повертається до традиції вибору найцікавіших рекламних відео роликів за підсумками року. Як і раніше, ми супроводжуємо номінації жартівливими, умовними назвами, щоб відмітити неупереджено максимум цікавих відеокреативів, які потрапили у наші щотижневі добірки свіженького. Вашій увазі пропонується найцікавіша українська реклама за версією RAU у 2023 році.

У номінації реклама “хвостатих, вусатих та пухнастих особистостей” перемагає мережа MasterZoo, яка навесні представила велике оновлення бренду. Над новими бренд-айдентикою, бренд-стратегією та рекламною кампанію про пухнастих особистостей працювало креативне агентство Taktika.

В серії рекламних роликів, які презентують нове позиціонування та оновлений бренд компанії, власники домашніх улюбленців фантазують на тему, якими б особистостями були їхні хвостаті друзі, якби вони були людьми – вийшли смішні та зворушливі історії про кота Олега, крису Венеру та мопса Льоня.

Нагороду “За висміювання стереотипного сприйняття жіночої краси” отримує український бренд жіночого одягу Cher’17, який у рекламному ролику до своєї весняної колекції висміяв стереотип про красивих жінок, яких часто називають “тьолочками” і вважають, що вони весь час переймаються лише своєю зовнішністю.

У ролику, окрім засновниці бренду Cher’17 Тані Парфільєвої, знялися популярні блогерки Даша Квіткова та Таня Самбурська. У відео дівчата провокативно та іронічно демонструють зусилля, які стоять за “красивим інстаграмним життям” героїнь відео. Сам текст ролику продиктований відповідями дівчат на інтерв’ю – у ньому зібрані всі ті упередження та стереотипи, з якими їм доводиться жити.

Мережа Metro Україна цього року отримує нагороду за просування “оптокультури” та відповідального споживання.

“Більше — це менше — це більше!” Саме з таким меседжем команда Metro Україна звернулась до своєї аудиторії у другому флайті кампанії, що була створена в колаборації з креативною агенцією IAMIDEA. У рекламі компанія агітує обирати відповідальне споживання та раціональність, показує власні торгові марки, а також радить витрачати час, кошти й енергію на добрі справи, улюблені хобі, роботу, розваги, абощо. Оптимізувати рутинні задачі легко, якщо ви обираєте Metro.

У серії динамічних роликів головні герої завдяки Оптокультурі звільняють час для бізнесу та дому. Більше покупок в Metro та власних марок бренду — менше сумнівів, часу й витрат — більше донатів, неперевершених страв та можливостей займатись улюбленою справою.   

Вже вдруге нагороду “Колаборація року” виборює маркетплейс Rozetka, яку цього разу він розділяє з найбільшим маркетплейсом України Prom.ua. У квітні 2023 року компанії запустили рекламну кампанію зі слоганом «Замовляй на Промі і забирай безкоштовно у точках видачі Rozetka», щоб заохотити своїх клієнтів робити покупки із безкоштовною доставкою.

Це перша рекламна кампанія, де зустрічаються обидва найпотужніші гравці ринку електронної комерції в Україні – Prom.ua та Rozetka.

Мережа Епіцентр цього разу перемогла у номінації “Підтримка української документалістики”, адже рітейлер підтримав створення надихаючого документального фільму “24” про життя і боротьбу українських волейболістів після початку широкомасштабної війни. Прем’єра стрічки, яка була знята Тарасом Герегою та Павлом Черепіним, відбулася на Megogo 2 травня. Дуже радимо подивитись!

Нагороду найКРАЩ отримує мережа побутової техніки та електроніки Comfy за анімаційний ролик в рамках своєї маркетингової кампанії «КРАЩ». У ролику анімаційний персонаж рок-жаба грає на гітарі та виконує хіт “КРАЩ”, а закадровий голос пояснює, що то “КРАЩ” – це позначка товарів в магазинах Comfy, які “топ за свої гроші”. Таких товарів в магазині багато, ще й додаткова приємність – доставка до квартири за одну гривню.

Найкращою кінематографічною рекламою за версією редакції RAU цього року став відео ролик від Makeup. Компанія створила його для свого інтернет-магазину. У відео показано, як герої та героїні різних епох, поколінь, стилів життя та роду діяльності знаходять потрібні косметичні та парфумерні бренди на makeup. “Надпопулярні, інноваційні, органічні, унікальні, професійні… Бренди можуть бути різними, але всі вони – на Makeup”, – стверджують у компанії.

За найхаризматичнішого героя в відео рекламі команда RAU нагороджує ательє індивідуального пошиву чоловічого одягу Indposhiv Bespoke, яке для промоції своєї літньої колекції одягу для чоловіків обрав головним героєм співвласника ТРЦ Dream Гаріка Корогодського. “Літо задля насолоди. Від літа, від життя, від кожної його миті, попри все. Наш новий кампейн Indposhiv Casual і новий герой саме про це. Це Гарік Корогодський — киянин, який, як і всі ми, розуміє ціну мінливої тиші у Києві”, – пояснили свій вибір в компанії. І ми згодні, передивляючись відео, вже мріємо про літо у Києві.

KFC Україна цього року винагороджується за ідеальне поєднання українських продуктів з легендарними американськими рецептами. Влітку компанія запустила нову комунікаційну компанію, яка розповідає про те, як KFC з 2012 року з американця поступово перетворювався на українця. Так, компанія KFC Україна взяла найкраще з американської франшизи та додала те, що є тільки у нас в країні, щоб стати ще краще і смакувати неповторно, по-українськи. Рекламну кампанію присвятили ідеальному поєднанню традиційного рецепту KFC з Кентуккі та українських якісних продуктів. Агенція Айділерс створила рекламну кампанію 360 з головним меседжем “KFC.Україна — ідеальне поєднання!”

В рамках кампанії створили анімаційний ролик за допомогою zoom art – технології, де кожен наступний кадр ролику знаходиться всередині попереднього. Таким чином, ідеальне поєднання було підкреслено і тут. Для створення візуалу запросили стріт-арт-художниць сестер Фельдман.

За оригінальний оммаж на найбільш впізнавані реклами українського ринку нагороду отримує сервіс таксі Uklon. Таким чином компанія показала багатофункціональність свого сервісу та його доступність для кожного. 

Кожен сюжет рекламного серіалу Uklon проникливо та іронічно розповідає про окремі класи авто та сервіси компанії – клас Стандарт, Business, Delivery та Інклюзивний. 

Креативне рішення було побудоване на зламі стереотипів та за сценарними правилами української реклами, яка так добре знайома всім українцям. Це реклама, яку вони бачать щодня – реклама фармацевтичних брендів, що вирішують побутову проблему; реклама парфумів, де обов’язково всі у сукнях, смокінгах і кудись поспішають; реклама пива, де друзі, природа, атмосфера драйву та маскулінності; чи чуттєва рекламна історія про любов та турботу рідних. 

Найзворушливішою рекламою цього року став ролик “Завтра буде 2.0” від Нової пошти. Рекламу для бренду розробила команда Fedoriv agency, а зняв режисер Антоніо Лукіч.

За цей рік Нова пошта доставить близько 400 мільйонів посилок, а це 400 мільйонів людських історій. «Одну з таких мені розказала подруга. Вона так нас вразила, що ми взяли її за основу нашого сценарію. Вийшла чуттєва розповідь про те, як Нова пошта довіряють найцінніше», — ділиться арт-директор Fedoriv Оля Затинацька.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку