Файно Маркет в оновленому дизайні відкрився у Кропивницькому (+фото)

Файно Маркет в оновленому дизайні відкрився у Кропивницькому (+фото)

27.12.2023 11:30
  6677
Костянтин Симоненко

Центрально-українська мережа магазинів Файно маркет відкрила нову торгову точку в оновленому дизайні у місті Кропивницький, по вулиці Незалежності, 22 А.

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, перше що помічаєш, коли заходиш до магазину – це панорамні вікна, оновлений фасад та навігація. Окрім нового дизайну, це перший Файно Маркет, що отримав нову функціональну кавову зону з системою самообслуговування. Новий магазин створив 22 робочих місця, його торговельна площа — 312,5 кв. м. Наразі тут функціонує три каси. При вході не залишається без уваги збільшена зона очікування, де можна випити кави, перекусити та підзарядити гаджети.

Поруч розміщена вітрина з великим вибором фаст-фуду та швидких перекусів — піца, бургери, хот-доги, донати, готові обіди. Придбану їжу покупці можуть розігріти у мікрохвильовій печі, яку мережа розмістила для загального користування.

У магазині є власне виробництво — пекарня зі свіжоспеченим хлібом та піцою, а також гаряча продукція гриль. Вітрини вражають широким вибором свіжого м’яса, бакалії, ковбас та сирів.

В магазині також є великий вибір овочів, кондитерських виробів та особливо випічки.

«Ми уважно та прискіпливо працювали й готувалися до відкриття. Хотіли, щоб новий «Файно Маркет» радував покупців не лише красивим дизайном та розміром, а й зручністю, сучасністю та головне широким вибором товарів. Можемо сказати впевнено — нам вдалося, та звісно ж на цьому не зупиняємося», — розповіли у мережі.

Відео з відкриття

«Ідея ребрендингу фасадів магазину полягає в таких рішеннях, що створюватимуть свіжий, впізнаваний та яскравий образ мережі. Інтер’єрне та екстер’єрне рішення для магазину — додати природних фактур, що відповідають сучасним тенденціям розвитку архітектури», — коментують у мережі.

Під час свята-відкриття Файно Маркет традиційно привітав перших 300 покупців та вручив подарункові кошики з товарами власних торгових марок. Покупці пригощалися ароматною кавою за акційною ціною, а охочі могли отримати картки лояльності зі знижкою -10% на покупки для пенсіонерів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку