На передовій: як відновити роботу та успішно працювати в умовах війни – кейс чернігівського ТРЦ Hollywood

На передовій: як відновити роботу та успішно працювати в умовах війни – кейс чернігівського ТРЦ Hollywood

13.12.2023 10:30
  1596
rau

ТРЦ Hollywood – найбільший торговельно-розважальний комплекс півночі України, єдиний ТРК в Чернігівському регіоні, підводить підсумки своєї діяльності за два неповних роки в умовах війни.

З початку повномасштабного вторгнення і активних бойових дій в місті ТРК припинив свою діяльність. І зміг відкрити свої двері для відвідувачів лише після вигнання російських окупантів з Чернігівщини: у квітні 2022 року.

Про відновлення роботи та знижки для операторів

Упродовж двох років в ТРК закрились наступні магазини: Ostin, BeFree, Conte, Eldorado. Важливою складовою було відновлення діяльності всіх орендарів. Тож обрана стратегія компанії базувалась на поетапному виході на комерційні умови по договорам, при цьому досить довгий час всі орендарі мали знижки на оренду. У свою чергу ТРЦ “тримав руку на пульсі”, та постійно аналізував показники відновлення потоку клієнтів та показники діяльності орендарів.

Вихід на показники ТО на рівень до початку війни був складним, адже важливим фактором була присутність жителів у самому місті. Та з приходом літа жителі почали активно повертатись. Станом на серпень 2023 року, за даними міської ради, в місті проживало близько 320 000 мешканців, враховуючи, що до початку війни в місті проживало 284 000. Наявне збільшення кількості жителів у місті відбулося за рахунок внутрішньо переміщених осіб.

Про перспективи

ТРЦ активно розвивається і за 2022-23 роки відкрив магазини таких міжнародних мережевих брендів як New Yorker та New Balance. Також не оминули увагою і наші, українські, бренди: OneByOne, Stimma, Success, Blisk, MBM Home. На цьому ТРК не зупиняється, і планує й надалі розвивати та посилювати присутність вітчизняних брендів в ТРЦ Hollywood.

Про комунікацію з клієнтами, партнерами та маркетинг в умовах війни

З перших днів відкриття після активних бойових дій головною задачею в комунікації з жителями міста була максимальна поінформованість про відкриття магазинів, про наявність укриттів, безпеку персоналу та відвідувачів під час повітряних тривог. По 100% відновленню діяльності орендарів ТРЦ змінив стратегію комунікації, виходячи з потреб жителів міста та став осередком суспільно-громадської активності. Осінь 2022 року дала ще один виклик ТРЦ – блекаути. Та ТРЦ був готовий до цього і запустив живлення від генератора. Завдяки цьому комплекс мав змогу працювати і надавати необхідні послуги жителям міста. У даний час ТРЦ оснащений вже двома електрогенераторами.

Війна внесла корективи і в маркетингову стратегію комунікації ТРЦ. У зв’язку з цим фокус змістився в сторону генерації трафіку спрямованого саме на взаємодію з орендарями. Важливим моментом стало відновлення випуску іміджевого журналу ТРЦ та розширення діджитал інструментів взаємодії з клієнтами ТРЦ.

Про Чорну п’ятницю

Трафік з 24 по 26 листопада показав ріст на 15% по відношенню до показників довоєнного періоду.

У планах на наступний рік посилити присутність українських та міжнародних брендів в ТРЦ, подальше вдосконалення маркетингової стратегії та розширення каналів комунікації з клієнтами та партнерами.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку