Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя

Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя

06.12.2023 10:40
  824
Дарія Осіїк

Зараз найкращий час для об’єднання, і бізнес — не виключення. Нові спільні проекти допомагають розширювати клієнтські бази, створювати цікаві пропозиції для покупців та знаходити нові сенси.

«Сто прикрас для леді» – під такою назвою в листопаді пройшла спільна акція торгових мереж Укрзолото та Епіцентр. Протягом місяця, купуючи товари у Галереях Деко мережі Епіцентр на суму від 1500 грн, покупці мали шанс виграти золоту прикрасу від Укрзолото. Загалом сто щасливих переможниць було оголошено у торгових центрах Епіцентр по всій Україні.

У рамках колаборації було розіграно 50 золотих кулонів та 50 – з діамантами. Але вигоду отримали не лише покупці, а й кожен з брендів, підвищивши рівень впізнаваності та лояльності клієнтів.

“Розігруючи спільно з ювелірним брендом золоті прикраси між нашими чарівними леді, Епіцентр прагнув, перш за все, подякувати за їх життєву стійкість і незламність. Українки – найкращі жінки у світі та достойні найвишуканіших прикрас. А спільно з Укрзолото ми подарували їм море позитивних емоцій і від того щасливі”, – зазначила директор з реклами та маркетингу ТОВ “Епіцентр К” Ірина Шинкаренко.

 Укрзолото раніше вже проводив масштабні спільні акції з АТБ, EVA, Yves Rocher та багатьма іншими брендами. Мережа завжди відкрита до співпраці та цікавих різноманітних проектів.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  49
Усі новини ринку