Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя
Зараз найкращий час для об’єднання, і бізнес — не виключення. Нові спільні проекти допомагають розширювати клієнтські бази, створювати цікаві пропозиції для покупців та знаходити нові сенси.
«Сто прикрас для леді» – під такою назвою в листопаді пройшла спільна акція торгових мереж Укрзолото та Епіцентр. Протягом місяця, купуючи товари у Галереях Деко мережі Епіцентр на суму від 1500 грн, покупці мали шанс виграти золоту прикрасу від Укрзолото. Загалом сто щасливих переможниць було оголошено у торгових центрах Епіцентр по всій Україні.
У рамках колаборації було розіграно 50 золотих кулонів та 50 – з діамантами. Але вигоду отримали не лише покупці, а й кожен з брендів, підвищивши рівень впізнаваності та лояльності клієнтів.
“Розігруючи спільно з ювелірним брендом золоті прикраси між нашими чарівними леді, Епіцентр прагнув, перш за все, подякувати за їх життєву стійкість і незламність. Українки – найкращі жінки у світі та достойні найвишуканіших прикрас. А спільно з Укрзолото ми подарували їм море позитивних емоцій і від того щасливі”, – зазначила директор з реклами та маркетингу ТОВ “Епіцентр К” Ірина Шинкаренко.
Укрзолото раніше вже проводив масштабні спільні акції з АТБ, EVA, Yves Rocher та багатьма іншими брендами. Мережа завжди відкрита до співпраці та цікавих різноманітних проектів.