
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Компанія Meest Пошта проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних розпродажів на Чорну п’ятницю. Інформація ґрунтується на кількості відправлень оператора, здійснених з українських та іноземних інтернет-магазинів.
«Цього року ми традиційно побачили зростання попиту на базові категорії товарів, як-от одяг та електроніка. Водночас у цей сезон користувачі частіше обирали послугу безкоштовної доставки, ніж будь-коли. Кількість замовлень з цією акцією зросли майже на 70%, а без неї — на 40%. Це означає, що безкоштовна доставка стає дедалі поширенішим сервісом, і все більше покупців очікують побачити її під час шопінгу», — коментують у пресслужбі компанії.
Найбільший приріст за кількістю замовлень спостерігається в таких категоріях:
Середній чек по цих категоріях:
Зростання кількості відправлень:
Середній чек по цих категоріях:
Найпопулярнішими інтернет-магазинами серед українців під час Чорної п’ятниці були іHerb, Modivo, Notino, NEXT, Answear, Makeup, evzuttya.com.ua, Aliexpress, Sportano, PRM, Cosibella, CCC, Reserved, Mohito, Sinsay, House, Cropp та DeeZee.