
Попри війну: які світові бренди відкрилися в Україні з 2022 року
Повномасштабна війна кардинально змінила ритейл-карту України, однак міжнародні бренди продовжують вірити в...


Мережа ресторанів KFC презентувала нову лінійку гарячих напоїв.
Пряна кава – капучино та лате, з додаванням ароматного пряного сиропу. Чай «апельсин-м’ята» та пунш «смородина-базилік» – зігрівають, мають цікавий смак та підтримують імунітет.
Гості мережі вже встигли оцінити нову лінійку, купують, як окремо, так і у поєднанні з тостом чи донатом. Особливу увагу заслуговують паперові стаканчики, лімітована кількість на зимовий період – у Сандерса з’явилася червона шапка та милі сніжинки поряд. Додали святкового вайбу, такі дрібнички піднімають настрій. В соціальних мережах гості діляться фото стаканчиків на фоні зимового міста чи гріючись в авто.