Ольга Румянцева, Maudau: Як тренди у соцмережах формують продажі
Chief Marketing Officer маркетплейсу Maudau Ольга Румянцева в експертній колонці розповіла про те, як тренди працюють у різних...
257
Мережа ресторанів KFC презентувала нову лінійку гарячих напоїв.
Пряна кава – капучино та лате, з додаванням ароматного пряного сиропу. Чай «апельсин-м’ята» та пунш «смородина-базилік» – зігрівають, мають цікавий смак та підтримують імунітет.
Гості мережі вже встигли оцінити нову лінійку, купують, як окремо, так і у поєднанні з тостом чи донатом. Особливу увагу заслуговують паперові стаканчики, лімітована кількість на зимовий період – у Сандерса з’явилася червона шапка та милі сніжинки поряд. Додали святкового вайбу, такі дрібнички піднімають настрій. В соціальних мережах гості діляться фото стаканчиків на фоні зимового міста чи гріючись в авто.