П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів

П’ятиріччя Glovo в Україні: як змінилися поведінка та вподобання користувачів

01.12.2023 08:15
  901
Костянтин Симоненко

Восени 2023 року виповнилося п’ять років із початку діяльності Glovo в Україні. За цей час компанія не лише зміцнила лідерські позиції на ринку, а й вплинула на сприйняття швидкої доставки як звичної частини повсякденного життя українця. Попри війну в Україні все більше користувачів і частіше замовляють доставку в багато категорійному додатку.

Зокрема, як повідомили RAU в прес-службі сервісу, цього року кількість замовлень зросла на 50%. Проаналізувавши дані платформи за останні роки, компанія підготувала інфографіку про те, як змінилися поведінка та вподобання користувачів.

Географія та кур`єри

Наразі Glovo працює в 37 містах з понад 8000 партнерами — ресторанами, супермаркетами, непродовольчими магазинами та аптеками. Компанія систематично розширює зону доставки й кількість закладів та магазинів у додатку, щоб якомога більше українців могли замовити будь-що в межах міста. З жовтня 2018 року понад 50 000 кур’єрів виконали принаймні одне замовлення й проїхали більш ніж 200 млн км. За цей час кур’єр-рекордсмен доставив понад 30 000 замовлень. Середній дохід кур’єра становить від 15 000 до 40 000 грн залежно від кількості виконаних замовлень. Кур’єри можуть приєднатися до платформи Glovo лише з 18 років, а от верхньої вікової межі немає — найстаршому кур’єру виповнилося 73 роки. Середня тривалість доставки будь-якого замовлення становить менш ніж 35 хвилин.

Поведінка користувачів

Дані платформи за 2018-2023 роки відображають, як в українців формувалася звичка користуватися послугами швидкої доставки: середня кількість замовлень на 1 користувача на рік зросла з 2,6 у 2018 році до 10,3 замовлення за неповний 2023 рік, що вже більш ніж було до повномасштабного вторгнення (9,7 замовлення у 2021 році). Загальна кількість замовлень у 2023 році зросла на 50%, що свідчить про те, що швидка доставка стає частиною щоденного життя. Найвідданіший шанувальник Glovo здійснив 3500 замовлень у додатку з лютого 2019 року. Найдорожчим замовленням цього року було замовлення китайської їжі на суму 19 000 грн. Найбільше замовлень користувачі роблять у п’ятницю та вихідні, особливо вдень з 12.00 до 14.00 та ввечері — з 18.00 до 20.00. Усе більше замовлень користувачі в Україні оплачують безготівковим розрахунком: від 52% у 2018 році до 80% у 2023 році.

Улюблені кухні, страви й інші популярні товари та послуги в додатку

Протягом останніх двох років улюблені кухні українців майже не змінились. Однак українська кухня піднялась на дві позиції й увійшла до п’ятірки найпопулярніших, у якій залишаються американська, італійська, міжнародна та азійська кухні. Борщ посів третє місце серед улюблених страв, в той час, як бургер є лідером замовлень. Також користувачі полюбляють нагетси та крильця, картоплю та кебаб. Найулюбленішими напоями користувачів є Coca Cola, апельсиновий сік, лате, капучино та Pepsi.

Наразі користувачі мають можливість зробити замовлення з 12 Glovo Express — власних дарксторів Glovo. З понад 3000 товарів в асортименті найчастіше вибирають мінеральну воду, банани, Coca Cola, тютюнові вироби та пиво. Тривалість доставки з Glovo Express становить в середньому 20 хвилин.

Крім ресторанів та супермаркетів, користувачі Glovo також мають змогу замовити товари з непродовольчих магазинів. За рік попит на зоотовари зріс майже в шість разів: наразі кожне третє замовлення у «Магазини та сервіси» — це зоотовари. Кожне п’яте замовлення з магазинів — це квіти, попит на які за рік зріс утричі. Також утричі збільшилась кількість замовлень дитячих іграшок і у 2,5 рази — іграшок для дорослих. З 2022 року у додатку Glovo з’явилась можливість замовити не лише товари, а й послуги. Найпопулярнішою послугою у 2023 році є прибирання однокімнатної квартири, а серед медичних послуг — онлайн-консультація терапевта та виклик додому сімейного лікаря.

Допомога Україні

24 серпня разом з фандрейзинговою платформою UNITED24 компанія Glovo запустила ініціативу «Доставка безпечного майбутнього». Метою є збір коштів на автомобілі для доставлення працівників і обладнання до місць виявлення вибухонебезпечних предметів та розмінування. У жовтні Glovo здійснив перший внесок — 2 млн грн.

Довідка. Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу. В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах. Переглянути детальний перелік міст, де працює сервіс Glovo, можна за посиланням: https://glovoapp.com/ua/uk/map/mista/. Більше про компанію Glovo за посиланням: http://about.glovoapp.com/en/.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку