Справді дика: результати Чорної п’ятниці в EVA.UA
24 листопада в день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло більше 40 000 замовлень. Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай (близько 10 000 – 12 000 замовлень на добу).
«Таким чином, за кількістю замовлень від клієнтів безпосередньо в Чорну п’ятницю ми стали беззаперечними лідерами у своїй ніші краси та догляду», – каже директор департаменту електронної комерції ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Олена Аннєнко. Середній чек інтернет-магазину в Чорну п’ятницю, за її словами, склав близько 800 грн.
Загалом тематична кампанія «Дика п’ятниця» проходила на EVA.UA (так само, як і в магазинах EVA) з 9 по 26 листопада включно. Продажі цього періоду склали близько 10% від річного виторгу інтернет-магазину компанії.
Успіх цьогорічної Чорної п’ятниці в EVA пояснюють великими знижками та вигідними пропозиціями. «Цього року вони були справді дикими – до 80%, тому «дикою» ми назвали і свою п’ятницю», – розповідає Олена Аннєнко. Також, на думку керівниці напряму електронної комерції, збільшенню продажів сприяли нововведення та доопрацювання, які вдалось реалізувати у 2023 році.
«На сайті асортимент збільшився на 45% порівняно з 2021 роком, і на цілих 70% порівняно з минулим, коли довелось його скорочувати через проблеми з товарами», – говорить Аннєнко. Зараз на EVA.UA представлені понад 100 000 найменувань в різноманітних категоріях під усі можливі запити покупців. Для зручності клієнтів в інтернет-магазині створили окремі тематичні простори: EVAbeauty (товари для краси та догляду), EVApro (професійні засоби), EVApremium (засоби сегменту «Люкс» та нішеві парфуми), EVAhealth (дерматокосметика, БАДи тощо). Також з 2023 року ще одним повноцінним каналом продажу для EVA.UA став мобільний застосунок, де відтепер доступний весь основний функціонал інтернет-магазину.