Як пройшла Чорна п’ятниця в мережі Території мінімальних цін і які очікування від новорічних свят

Як пройшла Чорна п’ятниця в мережі Території мінімальних цін і які очікування від новорічних свят

28.11.2023 11:25
  831
Дарія Осіїк

У мережі шопінг-центрів Територія мінімальних цін було декілька спроб «зайти» в Чорну п’ятницю. Вперше спробували у 2020 році, але ця спроба була не дуже вдалою. Для клієнтів все було чудово – знижка 20% на все. А от для бізнесу не дуже.

У 2021 році спробували ще раз і цей досвід був успішним, хоча і не дуже зрозумілим, оскільки якихось надвеликих приростів продажів не помітили. 2022 рік всі пам’ятають який був – там майже ні у кого не було ніяких очікувань, та й значних приростів продажів, теж майже ні у кого не було. А от 2023 – це рік, коли Чорна п’ятниця така ж активна, як до війни – і в медіапросторі, і в рості продажів. І про це свідчить ріст конверсії комунікацій на 42%. Трафік і продажі мережі Територія мінімальних цін виросли на 45% в цілому, та на 57% продажі інтернет-магазину. Особливо вагомий ріст був в таких категоріях:

  • Дитячий одяг – 70%
  • Одяг для дорослих – 49%
  • Взуття – 50%
  • Галантерея – 54%

Також у листопаді було декілька рекордів:

  • Три «супердні». «Супердні» – це дні з найбільшими продажами за всю історію існування мережі. Зазвичай їх по 1-2 дні на рік. А тут одразу три за місяць! 18, 19 і 26 листопада.
  • Найбільша кількість покупок одним клієнтом – 59 разів.
  • Найдовший роздрібний чек – 132 товари.
  • Найбільша сума покупки – 27 732 грн.
  • Найбільша сума бонусів, витрачена одним клієнтом – 4247 бонусів.

Цікаво, що разом з осінніми категоріями товарів, клієнти купували подарунки. Іграшки для дітей в продажах виросли на 64%.

І це дуже позитивна тенденція – не дивлячись на обстріли останнього тижня, люди планують свята і своє подальше життя, а не лише найнеобхідніші покупки на найближчий термін.

Крім того, цього року у нас помінялися дати новорічних свят. Тепер день святого Миколая 6-го, а не 19 грудня, а Різдво 25 грудня – тобто, фактично, на два тижні раніше. Тому й новорічний сезон почався на два тижні раніше, ніж в минулі роки – в середині листопада замість початку грудня.

В мережі думають, що деякий час в Україні буде два свята Миколая (хтось святкуватиме 6 грудня, хтось 19 грудня, а хтось двічі) і два Різдва (25 грудня, 7 січня). Отже, рітейлер очікує, що зміниться і клієнтопотік – більш рівномірно розподілиться по грудню з піком на останньому тижні. І промо активності теж, планують під цей змінений потік і, звісно, очікують на ріст продажів.

Довідка. Територія мінімальних цін – це мережа шопінг-центрів для всієї родини, яка працює на ринку вже 14 років. Це 17 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї родини – всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 12 магазинів Територія мінімальних цін знаходяться в Києві, два у Львові та Івано-Франківську, один у Чернігові. Їх місія – дарувати задоволення від життя, створюючи простір вдалих покупок якісних сучасних товарів для всієї родини за розумною ціною.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку