Чорна-пречорна: найкращі ролики до Black Friday від українських рітейлерів

Чорна-пречорна: найкращі ролики до Black Friday від українських рітейлерів

26.11.2023 09:00
  1334
Дарія Осіїк

RAU зробила огляд найкреативніших роликів від українських брендів до дня найбільших знижок року — Чорної п’ятниці. Тож, візьміть горнятко чаю чи кави, зручно вмощуйтесь на дивані та насолоджуйтесь переглядом.

Мережа побутової техніки та електроніки Comfy разом з креативною агенцією Banda продовжили традицію створення коротких жартівливих анімаційних роликів. У новій серії роликів з нагоди Чорної п’ятнниці рітейлер закликав усіх бігти в магазини Comfy на “блекфрайдевські знижки до -50%”. Героєм нових роликів став кіт з шикарними чорними вусами, який наочно показував як почати бігати (чи ні, якщо завантажити додаток рітейлера) до Comfy на знижки:

А от Лінія магазинів EVA вирішила відійти від традицій і вигадала свою назву всесвітньому дню розпродажів, перейменувавши його у Дику п’ятницю. Мережа запевнила своїх клієнтів, що в магазинах та на сайті та на EVA.UA їх чекають “ну-у-у-у дуууууже дикі знижки!”, а тому краще не зволікати, щоб вполювати найкращі ціни року:

Національний маркетплейс Алло присвятив свою рекламну кампанію до Чорної п’ятниці хижому нелюдському ажіотажу, який панує під час головного розпродажу року. “У світі диких бажань всі ми – хижі звірі”, – стверджує рітейлер.

Дія рекламної кампанії розгортається у Хижу П’ятницю – той самий день, коли можна зробити омріяну покупку з дикою знижкою, адже товари за настільки вигідними цінами пропонуються раз на рік, ще й в обмеженій кількості. Саме цієї миті в кожному покупцеві прокидається звір та виникає первісне бажання відстежити та вхопити знижку, з вигодою придбати бажаний товар. Головними героями кампанії є звірі – Лев, Єнот, Жираф, а також Тигр, Носоріг, Панда, Ведмідь, Леопард, Заєць, Ящірка, Горила, Їжак, Папуга та Зебра. В період хижих знижок вони відстежують вигідні ціни на різноманітні товари, зокрема продуктивний ноутбук, пральну машину, навушники тощо.

Під час роботи над key visual кампанії «Хижа П’ятниця» команда Алло використала програму штучного інтелекту Midjourney. Креатори доопрацювали згенеровані ШІ окремі деталі, поєднавши їх всі в одному зображенні модних антропоморфних звірів зі знижками та сучасною технікою.

Період хижих знижок в Алло цього року тривав з 17 до 26 листопада з піком вигідних пропозицій, звичайно, у п’ятницю, 24 листопада. В цей час можна було придбати техніку та безліч  інших товарів зі знижками до 70%. 

Дуже творчо до чорноп’ятничної кампанії підійшла мережа Сільпо. Музичний директор Радіо Сільпо Олег «Фагот» Михайлюта разом з музичним редактором Денисом Кузьмічовим та молодими музичними виконавцями провели кілька експериментів зі створення хітів до Чорної п’ятниці. Так разом з поп-фольк співачкою A.R.T.E.A.N.A з Києва вони з’ясовували, як записати хіт, маючи курині яєчка, сертифікат на 100 гривень у Сільпо та безмежне натхнення: 

З поп та рок-виконавцем CKAYA з Харкова Олег «Фагот» Михайлюта та Денисом Кузьмічовим досліджували, як записати хіт, маючи баночку горішків, сертифікат у Сільпо і, звичайно, безмежне натхнення:

А з гуртом з народним панк-гуртом Медовий полин вони дізнались, як записати хіт, маючи кавун, сертифікат на 200 гривень у Сільпо і так само безмежне натхнення, як і з попередніми учасниками експерименту: 

Мережа Епіцентр цього року вирішила надати традиції, яка прийшла до нас з США, національного характеру, тому символом Чорної п’ятниці став чорний вареник. Цей персонаж прогулюється магазином рітейлера та розбиває ціни.

Рітейлер наголосив, що Black-Black Friday в Епіцентрі – це не бла-бла, а до 70% економії на улюблені товари. До того ж, знижки в мережі тривали аж дев’ять днів (з 18 до 26 листопада включно).

Територія мінімальних цін створила пародійний міні-фільм, у якому показала, як українська родина поспіхом збирається, щоб встигнути на шалені знижки в магазин мережі, де увесь листопад панують знижки до 70%. “Чорні тижні — ціни нижчі”, – зазначає рітейлер і пропонує одягатись в магазинах Територія мінімальних цін усією родиною.

Фокстрот у проморолику до найбільшого розпродажу року зобразив Чорну п’ятницю як найбільший кінохіт року, на вихід якого всі з нетерпінням очікували. Цього року рітейлер зробив спочатку пресейл Чорної п’ятниці зі знижками до 50%, а вже потім головний розпродаж зі знижками до 70%:

Мережа Intertop показала, як знижки в її магазинах вийшли з-під контролю і сягнули небачених -70%:

А мережа супермаркетів Varus цього року з нагоди “Чорної п’ятнички” вирішила здивувати своїх клієнтів безпрецедентною акцією. Протягом 23 та 24 листопада кожен п’ятий товар у чеку для покупців був у подарунок без додаткових умов, обмежень за кількістю, вартістю та типом товарів:


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку