Відповіді на кулінарні питання: компанія МХП запустила чат-бот на базі штучного інтелекту
Компанія МХП запустила Kulinator — кулінарний чат-бот на базі штучного інтелекту. В його обов’язки входить допомога користувачеві у будь-яких кулінарних запитах. Kulinator може запропонувати меню на вечір із тих продуктів, які є у вас вдома, цікаві, незвичні, складні рецепти для тих, хто хоче спробувати щось новеньке. Або ж навіть абсолютно прості — для кулінарних початківців, котрі гуглять, як приготувати червону воду для борщу.
Бути виробником якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів — завдання МХП. Завдяки кулінарним продуктам компанії люди можуть інвестувати час не в приготування їжі, а в найважливіше для себе – родину, хобі, навчання, дозвілля, відпочинок тощо. Відповідальність МХП — щоб споживач був щасливим, а його потреби були максимально задоволені. Саме з цієї метою компанія МХП запустила Kulinator.
«Для МХП як кулінарної компанії дуже важливо відстежувати сучасні тренди. Ми впроваджуємо інноваційні технології, бо прагнемо робити кулінарне життя українців простішим і різноманітнішим. Kulinator – це вияв нашої турботи про споживача, бот, котрий зробить приготування їжі легшим і приємнішим. А ще важливо те, що цей помічник-посіпака запропонує вам рецепти саме з тих продуктів, які є у вас тут і зараз. Сподіваємось, що користувачі оцінять його вміння, і також з розумінням поставляться до того, що він допомагає лише у кулінарних питаннях, тож особисте чи робоче життя налагодити не допоможе», – розповідає Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.
Щоб перетворити Kulinator на персонального помічника, який може надавати повноцінну інформацію, користувачеві потрібно зареєструватися. Далі можна почати діалог, ставлячи йому будь-які кулінарні запитання – чат-бот відповідає лише на них. Ще у чат-боті можна подивитися інформацію про бренди компанії МХП, а також звернутися на інформаційну лінію онлайн – особлива радість для тих, хто не любить витрачати часу на телефонні дзвінки.
Для власників картки лояльності «ЇМО!» також хороші новини: тепер не потрібно носити її з собою чи називати номер на касі – електронну картку можна легко «викликати» у чат-боті.
Скористатися чат-ботом дуже просто – варто лише перейти за посиланням https://t.me/KULINATOR_bot, зареєструватися і почати діалог.
Кулінарний помічник на базі штучного інтелекту такого рівня з’явився в Україні вперше. Як і будь-який штучний інтелект, Kulinator не є ідеальним: можуть траплятися орфографічні помилки, або ж кумедні пропозиції. Тож чат-боту потрібно дати час, щоб він міг навчитися краще. Kulinator буде постійно вдосконалюватися, й уже в 2024 році матиме ще більше функцій зі спецпропозиціями, новинами, порадами і навіть кулінарно-розважальним контентом.
Довідка. МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема Наша Ряба, Апетитна, Легко!, Бащинський, Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів Мʼясомаркет, заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини Їжа Свіжа, Наша Ряба.