Найкраща реклама тижня: Сільпо, Rozetka, Фокстрот та Памела Андерсон
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Сільпо
Компанія Tough Slate Design представила новий брендинг вантажівок для мережі супермаркетів Сільпо. Причому не одним, а відразу двома роликами по 3 секунди кожний. Мета унікальною промальовування – зробити на робочих авто повноцінну зовнішню рекламу. Що ми отримаємо в фіналі, схоже, все ще таємниця.
Pepsi
Бренд солодких напоїв Pepsi, напередодні матчів 1/8 Ліги чемпіонів УЄФА, які пройдуть 14 лютого і 8 березня, випустив ролик “Вибач, люба!”, в якому просить відпустити чоловіків на футбол в День Валентина. За це обіцяє можливість виграти квитки у кіно в кінотеатр Multiplex.
Rozetka
За останній рік асортимент Rozetka настільки розширився, що з’явилася необхідність придумати дуже довге слово, щоб його описати. Для цього креативники компанії запустили ролики з довгими “товароописовими” словами на кшталт “прикрасо-кулоново” і “грошево-гаманценово”. Вийшло, як мінімум, забавно.
Фокстрот
Мережа магазинів техніки та електроніки вирішила заглянути в 2117 рік і показати, що там. Для цього запустила серію роликів “Фокстрот. Майбутнє”, у яких розповідає різні цікаві історії про фантастичні інновації. Попереду всієї галактики, звичайно ж, сам Фокстрот.
Coco de Mer
Новим глобальним послом елітної марки нижньої білизни Coco de Mer стала Памела Андерсон. У першому ролику, з її участю, присвяченому Дню всіх закоханих, героїня приходить додому і починає вбиратися в спокусливу білизну, збираючись на побачення. Ну а фінал краще самим подивитися – вийшло яскраво і нетривіально.