Ролики тижня: Burger King, Walmart, McDonald’s, Doritos та Кім Кардаш’ян
Страшилка від Burger King France, створена штучним інтелектом, промо ролик до Чорної п’ятниці від Walmart, різдвяна 3D реклама від McDonald’s, снеки Doritos Silent для геймерів та новий провокаційний товар від Кім Кардаш’ян.
Burger King
Цього року Burger King France замість монстрів та привидів використав у своїй промо кампанії до Гелловіну страх людей перед штучним інтелектом.
Як відомо, технологія ШІ зараз знаходиться у центрі уваги всього світу. Вона полегшує роботу у багатьох сферах та галузях діяльності, але поряд з цим викликає численні побоювання небезпеки через її зловживання (маніпулювання громадською думкою, вторгнення у приватне життя, кібератаки, скорочення робочих місць тощо).
У новому ролику “AIlloween”, згенерованому ШІ, Burger King France показав справжню страшилку, де клієнти Burger King втрачають людську подобу після першого укусу бургера.
Креативи для відео та постерів були створені за допомогою простих підказок на кшталт «жінка їсть бургер» або «чоловік їсть у Burger King». Над кампанією працювало рекламне агентство Buzzman.
Walmart
Американський рітейлер Walmart у своєму рекламному ролику до Чорної п’ятниці знову зібрав разом акторок фільму «Круті дівчата». У ролику Ліндсі Лохан, Лейсі Чеберт і Аманда Сайфред відтворили ключові моменти фільму, щоб розповісти про майбутні святкові пропозиції мережі. До компанії дівчат також приєднались актор Деніел Францес і американська реперка Міссі Елліотт, чия пісня «Pass That Dutch» звучить у фільмі та рекламі.
Чорна п’ятниця традиційно припадає на п’ятницю після Дня Подяки, але Walmart проведе акції «Black Friday Deals» 10 та 24 листопада, з онлайн-доступом 8 та 22 листопада відповідно.
Над кампанією працював колектив агентств Publicis Groupe.
McDonald’s
Мережа McDonald’s у Великобританії вже почала готуватись до різдвяних свят і створила 3D-ролик «Festive Wins», в якому оживила різдвяні кульки, хлопавки та коробки з-під бургерів.
У відео, над яким працювала агенція Red Consultancy у партнерстві з анімаційною студією Pebble Studios дорогами їздять різдвяні кульки, величезна коробка, у якій зазвичай подають бургер, розвивається від новорічних іграшок, так саму як і святкові хлопавки.
Кампанія супроводжується спеціальною програмою «Festive Wins» у застосунку McDonald’s, що триватиме до 30 листопада. Вона надає клієнтам можливість щодня отримувати пропозиції та призи: від біг-маків за 99 пенсів до 20-відсоткових знижок при мінімальній витраті 15 фунтів стерлінгів.
«Ніщо так не говорить «Це Різдво», як гігантська флотилія святкових кульок і наші культові коробки для бургерів, що рясніють прикрасами, — розповіла керівниця відділу комунікацій зі споживачами та партнерства McDonald’s у Великій Британії Луїза Пейдж, — «Festive Wins» — одна з наших найщедріших акцій на сьогодні, і ми хотіли відзначити її появу за допомогою одного з найгарячіших трендів у маркетингу. Ми сподіваємося, що клієнти готові до святкового сезону, так само як і ми, і будуть брати участь у ній протягом наступних 30 днів, завітавши до застосунку McDonald’s».
Doritos
Бренд Doritos, що належить PepsiCo, сподівається, презентував снеки Doritos Silent, які, як стверджує компанія, є «першим у світі снеком зі штучним інтелектом».
Снеки Doritos користуються величезною популярністю у геймерів, які люблять перекушувати ними під час гри, але від цього не в захваті інші гравці, які чують в прямому ефірі звуки хрускоту та прицмокування губ. Тому компанія Doritos навчила модель штучного інтелекту, використовуючи 5 000 різних звуків, розпізнавати звук хрускоту чипсів Doritos. У поєднанні з іншою моделлю ШІ, яка розпізнає, ізолює та підсилює голос людини, що жує, звук хрускоту вилучається з аудіопотоку. (Той, хто жує, все одно почує хрускіт, а його товариші по грі — ні).
«Основа Doritos — це ігри, — розповидає Метт Вотсон, виконавчий креативний директор європейського підрозділу Sips & Bites, внутрішнього креативного агентства PepsiCo, яке очолило цей проект. — Ми знаємо, наскільки тісно пов’язані снеки та ігри; це дуже важлива аудиторія для нас, тому ми повинні розуміти її та пропонувати рішення, щоб вони мали найкращий ігровий досвід».
Новий продукт спочатку був запущений у Великобританії, а згодом з’явиться і на інших ринках. Він розроблений спеціально для геймерів, з якими Doritos співпрацює вже багато років.
SKIMS
Бренд Кім Кардаш’ян SKIMS оголосив про випуск бюстгальтера «The Ultimate Nipple Bra», який імітує відсутність білизни.
«Температура Землі стає все гарячішою і гарячішою. Рівень моря підвищується. Льодовиковий покрив зменшується. Я не науковець, але я вірю, що кожен може використати свої навички, щоб зробити свій внесок. Ось чому я представляю абсолютно новий бюстгальтер із вбудованими сосками. Тож незалежно від того, наскільки спекотно, ви завжди виглядатимете холодною», — так у ролику пояснила свій винахід Кім Кардаш’ян.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Придбати новий тип бюстгальтера можна з 31 жовтня. Він коштує $62. Десять відсотків від продажу бюстгальтерів «The Ultimate Nipple Bra» йтимуть на користь 1% For The Planet — мережі, яка допомагає компаніям, що беруть на себе зобов’язання пожертвувати щонайменше 1% від продажів організаціям, що займаються захистом навколишнього середовища.