Ролики тижня: Сільпо, Фармак, ІКЕА, Dreams та Corsa

Ролики тижня: Сільпо, Фармак, ІКЕА, Dreams та Corsa

29.10.2023 09:00
  1146
Дарія Осіїк

Як посуд від ТМ Marco Cervetti допомагає творити кулінарні дива, відеоекскурсія на виробництво ліків Фармак, гарантована відсутність монстрів у дитячій кімнаті з меблями від ІКЕА, роздуми про значення матраца у житті людини в ролику бренду Dreams, а також кінематографічна реклама електромобіля Corsa.

Мережа Сільпо запустила відеорекламу для просування своєї власної торгової марки посуду Marco Cervetti. 

У роликах бренд-шеф Марко Черветті розповідає та показує як з брендом посуда, який названий на честь шеф-кухаря мережі, можна легко творити кулінарні дива прямо на власній кухні. Антипасті із запечених томатів, смачна паста Альфорно, яблучний пиріг — усе це зручно готувати в керамічному посуді ТМ Marco Cervetti. 

Фармак

Український фармацевтичний виробник Фармак створив відеоекскурсію своїм підприємством, щоб українці могли побачити як створюються ліки високої якості. 

Багато років українці жили з переконанням, що український сервіс та товари значно поступаються аналогічним закордонним пропозиціям. Усе «європейське» мало непохитний “знак якості”, що в рази перевищував в очах споживачів рівень українських виробників. Із початком повномасштабної війни велика кількість українців та їхні сім’ї, які отримали тимчасовий прихисток в Європі, змінили свою думку. Стереотипи були переглянуті: Україна в багатьох сферах вже досягла європейського рівня якості.

Фармак вже багато років постачає ліки українського виробництва до понад 50 країн світу, навіть у держави з найсуворішими вимогами, наприклад, до Франції, Швейцарії, Великобританії чи Ізраїлю. 

На початку 2023 року компанія відкрила двері для офлайн-екскурсій. Для цього команда виробника розробила спеціальний маршрут. Учасники екскурсійних груп відвідували не лише виробництво та високоавтоматизовані лінії пакування, але й лабораторії, де відбувається контроль якості лікарських засобів. Відвідувачі могли переконатись, що Фармак відповідає найвищим стандартам ЄС та може заслуговувати на довіру українського споживача А щоб переконатись у якості ліків від Фармак могло якомога більше українців, було створено відеоверсію екскурсії на виробництво. 

ІКЕА

Шведський гігант ІКЕА, об’єднавшись із рекламними агентствами Ogilvy UK та Ogilvy Germany, представив нову рекламну кампанію «Monsters Not Included». У серії відеороликів освітлювальні рішення ІКЕА наочно доводять, що в темних дитячих кімнатах безпечно і жоден монстр не причаївся під ліжком, у шафі чи за шторою.

Апелюючи до дитячого страху привидів і монстрів, IKEA у прямому і переносному значенні дає гарантію, що кімната дитини, облаштована меблями бренду, буде вільною від монстрів. А нічні лампи це доведуть. 

Реклама звертається не лише до дітей, а й до батьків з усього світу, які мають подібний досвід. «Наша остання кампанія до Хелловіну дуже близька мені як матері», — зазначила генеральна менеджерка з маркетингу, комунікацій і рітейл-дизайну в Al-Futtaim IKEA в ОАЕ, Омані, Катарі та Єгипті Карла Клумпенаар.

Dreams

Британський рітейлер матраців та ліжок Dreams у партнерстві з M&C Saatchi London запустив багатоканальну кампанію з голлівудською акторкою, зіркою серіалу «Сексуальна освіта» Джилліан Андерсон. У ролику акторка легко пересувається по 60-метровій матрацовій інсталяції та розповідає про властивості різних видів матраців. 

Спочатку Джилліан Андерсон пропонує глядачам подумати замислитися над тим, на чому вони сплять, а потім розповідає як матрац від Dreams може змінити якість їх сну. 

Директор зі стратегії M&C Saatchi London Софі Льюїс пояснила: «Люди все більше усвідомлюють, наскільки важливим є повноцінний сон, тому дивно, як мало уваги ми приділяємо вибору місця для сну, і багато хто з нас купує матрац, навіть не спробувавши його спочатку. Жоден інший бренд не може краще за Dreams розповісти історію про важливість вибору правильного матраца».

Corsa

Виробник автомобілів Corsa створив дуже яскраву кінематографічну рекламу свого нового автомобіля, де дуже вдало обіграв свою назву Corsa з фразою “of course” (у перекладі з англ. мови – “так, звичайно”). 

У ролику різні герої у різних ситуаціях запитують певні характеристики нового електрокару: чи має він широкий асортимент, чи швидкий він, чи цікаво ним керувати та інші. На кожне питання герої отримують відповідь “Yes of corsа”.

Реклама створена у співпраці лондонського та німецького офісу Jung von Matt і буде транслюватися по всій Європі та Великій Британії.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку