
Топ-20 сторінок українських ТРЦ у Facebook та Instagram у квітні 2025 року


На свій другий день народження Банк Власний Рахунок хоче дати ще більше турботи та приводів для радості від щоденних покупок для своїх гостей
За два роки роботи кількість гостей Банку постійно зростає. На кінець вересня
«Два роки тому, коли ми стартували з Банком Власний Рахунок – ми розуміли, що це банк, з яким ти посміхаєшся. Банк радості – ось що було в нашому ДНК. А потім прийшла війна і місця для радості майже не залишилося… Турбота, безпека – ось що стало важливим, і ми стали такими. Зараз наша головна задача – піклуватися про гостя, надати якісний сервіс, огорнути затишною ковдрочкою та надати відчуття тепла й сердечності. Це не означає, що ми більше не банк радості, але це означає що до того ми ще – й банк турботи», – розповідає
Банк продовжують обирати через легкий доступ до фінансових послуг та турботливе відношення до гостей. Реєстрація через Дію є швидкою: від надання документів з Дії до реєстрації в середньому
Окрім балів, які Банк нараховує за покупки у «Сільпо» та
Банк Власний Рахунок продовжує підтримувати постійних та нових гостей. Нещодавно банк запустив новий продукт «Зарплата наперед» для співробітників Сільпо. Це дозволяє їм отримати наперед до