Новий класифікатор та додаткові фільтри товарів: онлайн-шопінг з Varus став ще зручнішим

Новий класифікатор та додаткові фільтри товарів: онлайн-шопінг з Varus став ще зручнішим

15.09.2023 08:30
  586
Костянтин Симоненко

Мережа Varus розширює можливості онлайн-покупок для своїх клієнтів. Безглютенова, безлактозна або продукція без цукру — раніше знайти такі товари серед тисячі інших було завданням “із зірочкою”. Тепер завдяки розширеному функціоналу сайта varus.ua все стало набагато простіше.

Як повідомили RAU у прес-службі мережі, для більш комфортних покупок на сайті з’явились зручні фільтри та додаткові функції. До того ж, сервіс усвідомлених покупок varus.ua тепер сам пропонуватиме альтернативи товарам, яких немає в наявності, а клієнти зможуть відфільтрувати продукти за вагою, обсягом та особливими категоріями.

Після оновлення на сайті додались такі функції:

Альтернатива відсутнім товарам. Тепер, якщо товари з кошика недоступні, система не буде їх видаляти. Натомість рекомендуватиме подібні товари, які доступні до замовлення прямо зараз. Останні оновлення сайта дозволяють швидко знайти аналогічний продукт та замінити товар у кошику без необхідності витрачати час і зусилля на нові пошуки.

Класифікація товарів. Знайти потрібний продукт на сайті відтепер ще простіше. До наявних фільтрів додали також можливість класифікувати товари за вмістом цукру чи лактози, або якщо потрібен товар для спортсменів чи вегетаріанців.

Повний перелік нових категорій наступний:

  • Біотовари
  • Веганські
  • Без цукру
  • Без дріжджів
  • Без глютену
  • Без лактози

 

Фільтр за вагою та об’ємом. Коли треба придбати найменшу версію товару, щоб зручно було взяти з собою у подорож або є плани купити найбільший об’єм на всю велику родину – новий фільтр за об’ємом та вагою на сайті varus.ua допоможе ще швидше знайти необхідне.

“Ми турбуємось про наших клієнтів та прагнемо, щоб онлайн-сервіси Varus були максимально зручними. Тому слідкуємо за останніми трендами, шукаємо найкращі рішення та постійно вдосконалюємо наш сайт. І цього разу,  щоб забезпечити максимальний комфорт під час онлайн-шопінгу на varus.ua, наша команда розробників та дизайнерів оновила карточки товарів та додала функцію автоматичної заміни товарів”, — розповідає e-commerce директор Varus Олег Спірін.

Нагадаємо, що сервіс усвідомлених покупок varus.ua дозволяє під час онлайн-замовлень дізнатися детальну інформацію щодо кожного товару, відфільтровувати продукти за категоріями, створювати персональні списки покупок,  а ще залишати коментарі та відгуки до товарів.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 103 супермаркети у різних містах України. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини to go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку