Саме так смакує курка: мережа KFC запустила нову маркетингову кампанію

Саме так смакує курка: мережа KFC запустила нову маркетингову кампанію

13.09.2023 08:15
  634
Дарія Осіїк

1 вересня KFC запустив нову рекламну кампанію та презентував новий слоган – «KFC – саме так смакує курка».

KFC використовує багато років всім відоме «It’s Finger Lickin’ Good», але новий слоган акцентує увагу саме на смаку курки, його неповторності та унікальності. Курка – головний продукт мережі, окрім найпопулярніших крилець та гомілок, є в складі бургерів, твістерів, боксмайстерів. KFC в черговий раз нагадує гостям, хто є справжнім майстером у приготуванні курочки.

Головною в кадрі, як і в меню – апетитна курочка. Соковиті кадри з панірування, смаження та смакування. Після перегляду одразу розумієш «саме так смакує курка».

З новою кампанію стартували й продажі нового бургеру – Тауер бургер. Це найбільший бургер, який існує в меню KFC. Булочки, обсмажена до неймовірної хрумкоти та соковитості курка, подвійний соус, сир та хешбраун – KFC радить усім спробувати цю новинку.

Нагадаємо, що нещодавно KFC відкрився в Івано-Франківському ТРЦ Veles та анонсував відкриття в ТРЦ Ocean Plaza.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку