Новини fashion-рітейлу: VOVK, Solmar, H&M, Vitto Rossi та інші
Перші магазини мереж VOVK та Solmar у Польщі, повернення H&M в Україну, перший Vitto Rossi у Житомирі, закриття магазинів російського аналогу мережі Zara та додаток для світового бренду Fendi від українських розробників.
Solmar у Польщі
Український модний бренд Solmar вийшов на польський ринок. Магазин уже працює у ТЦ Posnania у місті Познань за адресою ul. Pleszewska, 1. Також можна оформлювати замовлення на сайті solmar-shop.pl, що доступний польською та українською мовами.
Велика підтримка аудиторії бренду сприяла тому, що бренд відкрив перший магазин Solmar у Польщі. Спочатку компанія вирішила спробувати запуститись онлайн саме в Польщі тому, що там давно чекали на неї. Але вже через кілька місяців роботи команда отримала стільки цікавості від польських дівчат і підтримки від землячок, що прийняла рішення відкрити фізичний магазин. Другий польський магазин мережі буде відкрито цього року у Вроцлаві.
Нагадаємо, що Solmar створює базовий одяг, що пасуватиме кожній та стане улюбленим для образів на щодень. Водночас бренд підтримує потребу в унікальності — з широкою палітрою кольорів можна підібрати те, що дійсно подобатиметься. Без звичних обмежень у відтінках, на кшталт «чорний/бежевий/білий». Solmar прагне розказати світу про свій підхід, адже, впевнений, кожна дівчина бажає мати дійсно широкий вибір якісного базового одягу.
Мережа Solmar відкрила свій 15-й магазин в Україні
Торговельна точка запрацювала 23 серпня у столичному ТРЦ Ocean Plaza.
Solmar є українським брендом базового гардеробу з українською командою, який бере свій початок з Instagram. На початок 2022 більше 60% продажів припадали на онлайн-канал: сайт solmar.com.ua та Instagram-сторінку, яка налічує близько 870 000 підписників і є найбільшим Instagram-магазином в Україні.
Перші офлайн-магазини були відкриті у липні 2020 року майже одночасно в Хмельницькому та Києві. За останні півтора роки було відкрито вісім магазинів, з яких протягом двох місяців – три магазини: у київських ТРЦ Ocean Plaza, Lavina Мall та у ТРЦ Велес в Івано-Франківську. Також готується відкриття першого магазину стріт-формату в Ужгороді, який відкриє свої двері цієї осені.
Маючи короткий шлях до клієнта завдяки Instagram-сторінці, мережа активно реагує на запити клієнтів, пропонуючи базовий гардероб для жіночої аудиторії. Також в планах расширення пропозиції: вже додали дитячий асортимент і парфуми, на осінньо-зимовий сезон в планах – додати декілька позицій чоловічої колекції.
VOVK відкриє свій перший магазин у Польщі
Український модний бренд VOVK незабаром відкриє свій перший магазин у Польщі. Торгова точка мережі працюватиме у Варшаві в торговельному центрі Blue City. Про це компанія повідомила на своїй сторінці в Instagram. Зараз мережа шукає стилістів-продавців для свого першого польського магазину.
Перший Vitto Rossi у Житомирі
У житомирському ТРЦ “Глобал UA” запрацював перший в місті магазин відомого бренду взуття та аксесуарів Vitto Rossi. Точка запрацювала 21 липня, за сприяння брокерів компанії UTG. Про це повідомила UCSC.
“Всі гості торгового центру можуть відвідати просторий бутік бренду площею близько 228 кв. м та ознайомитися з величезним асортиментом виробів з якісної шкіри: чоловічим та жіночим взуттям, сумками, ременями та іншими аксесуарами, – зазначили в UTG.
Нагадаємо, що Vitto Rossi вже понад 15 років, компанія створює вироби з натуральної шкіри. Продукція бренду виробляється на понад 15 фабриках у чотирьох країнах: Польщі, Італії, Туреччини та Китаї. В асортименті Vitto Rossi налічується понад 500 видів сумок та аксесуарів, а також близько 4000 моделей жіночого та чоловічого взуття.
H&M повертається в Україну
H&M Group, яка тимчасово закрила свої магазини в Україні 24 лютого 2022 року, планує поступово відновити роботу більшості своїх магазинів в Україні з листопада 2023 року.
«Минулі півтора року були складним для наших колег в Україні, але всі вони залишалися неймовірно сильними та стійкими. Після тривалих обговорень із глобальними та місцевими зацікавленими сторонами ми готові розпочати процес повторного відкриття більшості наших магазинів. Ми продовжуватимемо підтримувати наших колег, щоб відновити діяльність у найкращий і найбезпечніший спосіб і знову запросити наших клієнтів до магазинів», — сказав регіональний менеджер H&M регіону Східна Європа Мемет Арісой.
H&M Group підтримує контакти з місцевими зацікавленими сторонами щодо того, як найкраще підтримати країну та місцеві громади у процесі їх відновлення. На додаток до попередніх пожертвувань на підтримку людей в Україні, H&M Group буде співпрацювати з організаціями на місцях і брати участь у програмах допомоги та відновлення.
H&M Group продовжує стежити за розвитком подій в країні, водночас здійснюючи підготовку до повторного відкриття більшості магазинів H&M, де це можливо. Безпека колег і клієнтів завжди буде головним пріоритетом.
Інформація щодо відновлення роботи в конкретних локаціях буде доступна пізніше.
Російський аналог мережі Zara закривають через три місяці після створення
Мережа магазинів Maag, що замінила в росії оригінальний бренд Zara, вже готується закрити частину торгових точок і, можливо, взагалі піти з російського ринку.
Такі підсумки перших трьох місяців роботи мережі, – повідомляє NV з посиланням на Telegram-канал Mash. “За нашою інформацією, попит на новинку виявився настільки поганим, що у магазинів виручка нижча в сім-вісім разів, ніж у іспанського оригіналу. Покупці не повелися на заміну — продажі рекордно погані. Якщо Zara робила на день 2−3 млн руб (а у вихідні й до 4 млн), то Maag отримують в районі 300 000 −400 000 руб на день. Працівники розповідають, що тепер продати на мільйон за зміну — майже свято”, – сказано в повідомленні.
Також вказують на те, що співробітники отримують приблизно вп’ятеро менше, ніж раніше, тому вже почали “масово тікати з компанії”.
Водночас, як повідомляють росЗМІ, віце-президент Спілки торгових центрів: росія, білорусь, Казахстан Павло Люлін вважає, що говорити про закриття Maag за три місяці після відкриття поки рано. «Можна підтвердити, що справи з продажами у них йдуть не дуже добре, оскільки асортимент сильно відрізняється від того, що пропонувала Zara. Проте говорити про закриття через три місяці після відкриття, на наш погляд, ще рано», — сказав він.
Іспанський fashion-гігант Inditex, якому належать бренди Zara, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius та інші, припинив роботу в рф у березні 2022 року. Магазини брендів одягу Bershka, Zara і Pull&Bear з квітня 2023 року знову запрацювали в росії, але під новими назвами. Bershka стала Ecru, Pull&Bear — DUB, а Zara — Maag. Колишні магазини Zara під новою назвою Maag почали відкриватися в москві з 27 квітня.
Рівненська компанія розробила додаток для дочірньої компанії Louis Vuitton
Рівненська компанія Habitat, що займається цифровими продуктами, розробила додаток для бренда Fendi від компанії LVMH, повідомив голова Рівненської обласної військової адміністрації Віталій Коваль.
Рівненська компанія займається веб- і графічним дизайном, розробленям брендів. За пʼять років вони створили компанію з мільярдними доходами. Habitat займається соціальними проектами й бере на практику студентів із закладів вищої освіти.